שבת , אוקטובר 5 2024
Home > WORLD > Datalec Precision Installations ממנה את פיטר קול לתפקיד סגן נשיא ניהולי באזור APAC

Datalec Precision Installations ממנה את פיטר קול לתפקיד סגן נשיא ניהולי באזור APAC

סינגפור, 1 באוקטובר 2024, (BUSINESS WIRE)–‏

פיטר קול

Datalec Precision Installations (DPI), ספקית עולמית של תיכנון, אספקה, ייצור ושירותים מנוהלים עם פתרונות משולבים מקצה לקצה עבור מפעילי מרכזי נתונים, הכריזה היום על מינויו של פיטר קול לתפקיד סגן נשיא ניהולי באזור אסיה – האוקיאנוס השקט (APAC). קול, הנמצא בסינגפור, יוביל את התרחבותה של DPI ואת יוזמות הצמיחה האסטרטגית בשוק מרכזי הנתונים הדינמי של אזור APAC, הצפוי להכפיל כמעט את שוויו ולהגיע עד 2029 להיקף של 150.59 מיליארד דולר.

קול מביא עמו ארבעה עשורים של ניסיון בתחום התעשייה הדיגיטלית והאלקטרוטכנית. הוא יפקח על כל ההיבטים בעסקי מרכזי הנתונים של DPI באזור APAC, כולל תכנון אסטרטגי, תפעול ופיתוח עסקי.

"הניסיון המקיף וההבנה של פיטר, כמו גם ההבנה המעמיקה בשוק APAC, הופכים אותו למנהיג האידיאלי להנעת הצמיחה באזור קריטי זה", אמר דני קיפר, מנהל קבוצה ב-DPI. "הרקורד המוכח שלו בביצוע פרויקטים מורכבים בקנה מידה גדול, וכן גיבוש צוותים בעלי ביצועים טובים, תואם בצורה משולמת למחוייבות שלנו למצויינות תפעולי וליצירתיות".

המינוי של קול מגיע על פרשת דרכים קריטית, כאשר DPI מנסה לחזק את מעמדה בזירת התשתית הדיגיטלית שממתפתחת במהירות, זאת יחד עם דוחות על שיעור צמיחה שנתי מורכב (CAGR) בן 23.60 אחוזים עד לשנת 2033. למנהיגות של קול חשיבות רבה ביעד העמידה בדרישה לקיבולת של מרכזי נתונים המונעת על ידי מחשוב בענן, בינה מלאכותית ויוזמות טרנספורמציה דיגיטלית.

"אני שמח על הזדמנות מלהיבה זו שנפלה בחלקי להוביל את עסקי מרכזי הנתונים של DPI באזור APAC", אמר קול. "הדרישה האקספוננציאלית לצמיחה בתשתית הדיגיטלית פירושה שזו תקופה חשובה בתחום. אשמח לנצל את ניסיוני ואת שיתוף הפעולה עם השותפים והצוותים המוכשרים שלנו, ולספק פתרונות יצירתיים וברי קיימא שיעצבו את עתידם של מרכזי הנתונים באזור APAC".

במהלך הקריירה שלו, קול הראה מחויבות חזקה כלפי קיימות, איכות ובטיחות בפעילות מרכזי הנתונים. במסגרת תפקידו כסגן נשיא ביצועי, לקול יהיה תפקיד מכריע בקביעה ובביצוע של אסטרטגיות צמיחה אזוריות, בניהול קשרים עם לקוחות חשובים ובייעול התפעוליות. הוא יעבוד תוך שיתוף פעולה הדוק עם המטה הגלובלי של DPI בהרטפורדשיר שבאנגליה, במטרה להבטיח שפעילותו תואמת למסגרת היעדים הרחבה של החברה וכדי להניע צמיחה ברת קיימא ורוויות בשוק APAC.

לפרטים נוספים אודות Datalec Precision Installations (DPI)  בקרו בכתובת https://datalecltd.com

אודות Datalec

Datalec Precision Installations מציעה שירותי תיכון, הקמה והתקנה של מרכזי נתונים ברמה עולמית המבוססים על מומחיות טכנית ייחודית, כולל ניקיון טכני וקריטי, אבטחה אלקטרונית ושירותים מנוהלים. שירות "קריאה אחת, צוות אחד" אותו החברה מציעה מבטיח פתרון נטול שיבושים מקצה לקצה, תוך הגעה לרמות הגבוהות ביותר של ביצועים ושל יעילות. ניהול הפרויקטים הקפדני של DPI מהווה ייתרון עבור לקוחות משום שהוא ממזער סיכונים ומוזיל עלויות. בנוסף, הגישה היזומה והגמישה של החברה מבטיחה אספקה של פתרונות מותאמים ברמה שעולה על דרישות הלקוח. לפרטים נוספים ניתן לבקר בכתובת:https://datalecltd.com.

About מאיר עשת

Check Also

Zoom Phone זמין כעת בהודו

ארגונים ועסקים רב לאומיים יכולים כעת לקבל גישה לפתרון הטלפון בענן הראשון של זום הודו …

נגישות