שבת , אוקטובר 5 2024
Home > נושאים בכותרות > אבטחה ו-Cyber > דו"ח חדש של חברת המחקר Omdia קובע: Zero Day Initiative של טרנד מיקרו במקום הראשון בחשיפת פגיעויות

דו"ח חדש של חברת המחקר Omdia קובע: Zero Day Initiative של טרנד מיקרו במקום הראשון בחשיפת פגיעויות

ZDI הינה בעלת ההשפעה הגדולה ביותר בתחום עבור ארגונים כבר 16 שנים ברציפות, מאז הניתוח הראשון שערכה Omdia ונחשבת ל"נשק הסודי" באבטחת הסייבר. בכך Trend Micro חוסכת מיליונים רבים לעסקים בכל העולם, באמצעות מניעת הפירצות במערכות המידע השונות בארגונים.

דו"ח חדש של חברת המחקר Omdia גילה כי חברת Trend Micro, מובילת אבטחת סייבר עולמית, איתרה באמצעות ארגון ה-ZDI שבבעלותה (Trend Micro ™️ Zero Day Initiative ™️) 60% מהפגיעויות המובילות בשוק ברחבי העולם בשנת 2023.

קווין סימזר, סמנכ"ל תפעול ב-Trend Micro. קרדיט טרנד מיקרו

חברת המחקר ביצעה ניתוח השוואתי עצמאי של 9 ספקים / ארגונים גלובאליים שחוקרים וחושפים בפומבי פגיעויות, המבוסס על כ-1,211 פגיעויות שנחשפו ולהן הוקצה CVE בשנת 2023. מתוצאות המחקר עולה כי יוזמת ה-ZDI של Trend Micro במקום הראשון בחשיפת פגיעויות ביחס של יותר מפי 2.5 מאשר המתחרה הממוקמת במקום השני. עובדה זו מציבה את ZDI כגורם המשפיע והמוביל ביותר ב-16 השנים האחרונות בתחום ניהול הפגיעויות, זאת מאז ניתוח השוק הראשון בשנת 2007.

בסך הכל, במחקר שערכה Omdia היא מצאה כי בשנת 2023: 10% מכלל האיומים שנחשפו סווגו כקריטיים, 69% בדרגת חומרה גבוהה, 21% כבינוניים ופחות מ-1% כנמוכים. ממצאים אלה מדגישים את הצלחת התוכנית באיתור נקודות תורפה משמעותיות ובטיפול בהן.

קווין סימזר, סמנכ"ל תפעול ב-Trend Micro: "ככל שהפעילות העסקית, התשתיות הקריטיות וחיי היומיום שלנו מסתמכים יותר ויותר על תוכנה, אבטחת מערכות אלה מעולם לא הייתה חיונית יותר. Zero Day Initiative של טרנד מיקרו, עם הגישה הפרואקטיבית והיסודית שלה לחשיפת פגיעויות, בשילוב עם המומחיות העמוקה שלנו, מאפשרת לנו להגן על לקוחותינו מהר יותר מאי פעם. הובלה בתחום קריטי זה מפחיתה סיכונים, מתורגמת לחיסכון משמעותי בעלויות עבור ארגונים, ומחזקת את מחויבותנו לשיפור אבטחת הסייבר הגלובלית ולתמיכה בהמשכיות עסקית".

ככל שאיומי הסייבר הופכים מתוחכמים יותר, ההשלכות הפיננסיות על ארגונים הופכות חמורות יותר. העלות הממוצעת של פריצת נתונים עקב פגיעות גישה ראשונית שלא תוקנה הגיעה לשיא של כל הזמנים- 4.45 מיליון דולר בשנת 2023. נתון זה מדגיש את ההשפעה הכספית המשמעותית של אירועי אבטחה על ארגונים.

ניהול יזום של פגיעויות וחשיפתן במהירות, חיוניים להפחתת סיכונים אלה. העובדה ש Trend Micro לא רק משקיעה מזה שנים רבות בתחום המחקר אלא גם רותמת את הידע והמודעות שמחקר ZDI מקנה לפלטפורמת אבטחת הסייבר המובילה שלה Trend Vision OneTM, מהוות יתרון עצום. הפלטפורמה משלבת בין המידע שמתקבל מהיוזמה עם יכולות כמו XDR, ניהול סיכוני משטחי תקיפה (ASRM) ותיקונים וירטואליים. כל זה מאפשר לחברה להגן על לקוחותיה מפני מתקפות אפשריות טוב יותר ומהר יותר מהמתחרים, על ידי איתור והתרעה על חולשה שבועות וחודשים לפני שמשוחרר תיקון רשמי.

לקריאת הדו"ח המלא של Omdia, כימות שוק הפגיעות הציבורית: מהדורת 2023, בקרו באתר: https://www.trendmicro.com/explore/omdia-research

אודות טרנד מיקרו

טרנד מיקרו היא מובילת אבטחת סייבר גלובלית, המסייעת להפוך את העולם לבטוח יותר בהעברת מידע דיגיטלי. לטרנד מיקרו ניסיון של עשרות שנים בתחום אבטחת המידע, מחקר איומים וחדשנות המשכית. פלטפורמת אבטחת הסייבר של טרנד מיקרו מגינה על מאות אלפי ארגונים ומיליוני יחידים בסביבות ענן, רשתות תקשורת, התקנים ונקודות קצה. כמובילה בתחום ההגנה בסביבת ענן והגנה ארגונית, הפלטפורמה של טרנד מיקרו מספקת טכניקות עוצמתיות מגוונות להגנה מפני איומים, אופטימליות לסביבות ענן כמו AWS, מיקרוסופט וגוגל וכן כלי שליטה ובקרה מרכזית לאיתור טוב יותר ותגובה. טרנד מיקרו פועלת בישראל למעלה מ-20 שנה.

About מאיר עשת

Check Also

מחקר סופוס – שני שלישים מארגוני הבריאות נפגעו מתוכנות כופר, שיא של ארבע שנים

לכמעט 80% מהארגונים שנפגעו מתוכנות כופר לקח יותר משבוע להתאושש סופוס, מובילה עולמית של פתרונות …

נגישות