יום שלישי , נובמבר 26 2024
Home > WORLD > Zoom ו-Avaya מכריזות על שותפות אסטרטגית חדשה כדי לספק חוויות שיתוף פעולה משופרות

Zoom ו-Avaya מכריזות על שותפות אסטרטגית חדשה כדי לספק חוויות שיתוף פעולה משופרות

Avaya בוחרת בפלטפורמת שיתוף הפעולה מונעת הבינה מלאכותית של Zoom, Zoom Workplace, כדי לשלב אותה עם Communication and Collaboration Suite של Avaya כדי לעזור לארגונים לדמיין מחדש את עבודת הצוות

סן חוזה, קליפורניה ומוריסטאון, ניו ג'רזי, 25 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

אריק ס. יואן, מייסד ומנכ"ל Zoom

Zoom ו-Avaya הכריזו על שותפות אסטרטגית שנועדה לספק חוויות שיתוף פעולה משופרות לארגונים גלובליים. כחלק מהשותפות, Avaya בחרה ב-Zoom Workplace – פלטפורמת שיתוף הפעולה מונעת הבינה המלאכותית של Zoom, כולל Meetings, Team Chat, Scheduler, Whiteboard, Spaces ועוד – שתשולב ב-Communication & Collaboration Suite של Avaya כדי לספק ללקוחות דרך חבילה חדשה ויעילה לנהל את סביבות התקשורת ותזרימי העבודה שלהם.

בנוסף, Avaya תציע את הפתרון המשולב של Zoom Workplace ותספק חווית שיתוף פעולה משופרת לבסיס הלקוחות שלה, שכולל כמה מהלקוחות הארגוניים הגדולים בתעשייה.

הוספת ערך לחדשנות ללא הפרעה

לקוחות Avaya יכולים להרוויח ערך נוסף מההשקעות הקיימות שלהם בענן הפרטי של Avaya והפתרונות בהתקנה מקומית, ובמקביל למנף את חוויית המשתמש והממשק של Zoom כדי להניע את צורכי שיתוף הפעולה שלהם.

"הארגונים של היום מבקשים להפיק תועלת מהחידושים האחרונים המונעים בידי בינה מלאכותית כדי לעזור להשיגה בידול, האצרה וצמיחה כל זאת תוך שילוב רמות ביצועים חדשות עם שיבושים מינימליים למערכות הליבה הקיימות", אמר אלן מאסרק, מנכ"ל Avaya. "באמצעות שיתוף הפעולה עם Zoom, אנו יכולים לעמוד בהבטחה 'חדשנות ללא הפרעה' ללקוחות Avaya, ולספק ערך מוסף לארגונים באמצעות חוויות שיתוף פעולה ברמה עולמית בתוך פלטפורמת Avaya".

"Zoom הוא פתרון שנבנה כדי להציע מוצר מתוחכם אך קל לשימוש, וכאשר הוא התרחב כדי לכלול עוד מאות מוצרים ותכונות, כמו גם בינה מלאכותית יוצרת שמשולבת לאורך כל הדרך, אספקת חוויית משתמש יוצאת דופן היא עדיין הליבה של מה שאנחנו, ומשהו שאנחנו ממשיכים להשקיע בו רבות", אמר אריק ס. יואן, מייסד ומנכ"ל Zoom. "לקוחות ושותפות כמו Avaya ממשיכים לחפש פתרונות Zoom כדי לתפעל את צורכי שיתוף הפעולה שלהם בגלל החדשנות בקצב מהיר של החברה, ובגלל שזה פשוט עובד. אנו נרגשים לספק את אותה חוויה לאלפי לקוחות Avaya שייהנו מדרך פשוטה אך רבת עוצמה לשתף פעולה".

שיתוף פעולה משופר עם Zoom ו-Avaya

לקוחות קיימים של Avaya ישמרו על השקעותיהם בפתרונות ובמכשירים של Avaya תוך שהם נהנים מפלטפורמת שיתוף הפעולה מבוססת הבינה המלאכותית של זום, Zoom Workplace.

העבודה המשותפת, השותפות של זום ו- Avaya נועדה לספק פתרון משותף שיספק חוויית משתמש משופרת לשיתוף פעולה עבור לקוחות Avaya, כולל:

*יכולת פעולה הדדית בין פלטפורמות ומכשירים, המאפשרת למשתמשים לעבוד ב-Zoom Workplace תוך מינוף ההשקעות הקיימות שלהם בפתרונות Communication & Collaboration Suite של Avaya – Avaya Aura ו-Avaya Enterprise Cloud – מבלי להפריע להשקעות בהתאמות אישיות, זרימות עבודה או תשתית קיימות.

*גישה ל-Zoom AI Companion, העוזרת הדיגיטלית הגנרטיבית של Zoom בתחום הבינה המלאכותית.

*פתרונות שיתוף פעולה כגון Zoom Team Chat, Zoom Scheduler, Zoom Whiteboard, חללים גמישים ועוד.

חוויית Avaya החדשה וחוויית Zoom Workplace המשולבת ויכולת הפעולה ההדדית של המכשירים יהיו זמינות ללקוחות Avaya ברחבי העולם בחודשים הקרובים. פרטים נוספים על הפתרון המשותף יפורסמו בהמשך האביב.

אודות זום

המשימה של זום ZOOM היא לספק פלטפורמה אחת שמספקת קשר אנושי בלתי מוגבל. Zoom Workplace – פלטפורמת שיתוף הפעולה הפתוחה של החברה המבוססת על בינה מלאכותית שנבנתה לעבודה מודרנית – תייעל את התקשורת, תגביר את מעורבות העובדים, תמטב את הזמן האישי, תשפר את הפרודוקטיביות ותציע לבחירת הלקוחות באמצעות אפליקציות ואינטגרציות של צד שלישי. Zoom Workplace, המופעל על ידי Zoom AI Companion, יכלול פתרונות שיתוף פעולה כמו פגישות, צ'אט צוות, טלפון, מתזמן, לוח מחיק, Workvivo ועוד. יחד עם Zoom Workplace, השירותים העסקיים של זום לצוותי מכירות, שיווק ושירות לקוחות, כולל Zoom Contact Center, מחזקים את קשרי הלקוחות לאורך מחזור חיי הלקוח. זום, שהוקמה ב-2011, נסחרת בבורסה (נאסד"ק:( ZM  והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. קבלו מידע נוסף בכתובת zoom.com.

אודות Avaya

עסקים נבנים על ידי החוויות שהם מספקים, ובכל יום, מיליוני חוויות אלה מועברות על ידי Avaya. ארגונים סומכים על Avaya שתספק פתרונות חדשניים לכמה מהשאיפות והאתגרים החשובים ביותר שלהם , ותעניק להם את החופש לערב את הלקוחות והעובדים שלהם בדרכים שמספקות את היתרונות העסקיים הגדולים ביותר. מרכז השירות ופתרונות התקשורת של Avaya מספקים חוויות לקוח סוחפות, מותאמות אישית ובלתי נשכחות שמניעות את המומנטום העסקי. עם החופש לבחור את המסע שלהם, אין גבול לחוויות שלקוחות Avaya יכולים ליצור. קבלו מידע נוסף בכתובת https://www.avaya.com.

About מאיר עשת

Check Also

 כש-ChatGPT מציין שנתיים, בתי ספר לעסקים נחושים להעצים את שילוב הבינה המלאכותית בכיתות הלימוד

הסקר של GMAC מראה שלרוב התוכניות העסקיות יש כיום תוכניות לימודים המתמקדות בבינה מלאכותית רסטון, …

נגישות