יום שלישי , נובמבר 26 2024
Home > WORLD > ריסקיפייד מעלה את התחזיות השנתיות שלה לשנת 2022; מודל מגוון הממוקם היטב להמשך ההצלחה בשנת 2023

ריסקיפייד מעלה את התחזיות השנתיות שלה לשנת 2022; מודל מגוון הממוקם היטב להמשך ההצלחה בשנת 2023

מספקת תחזית ראשונה לשנת 2023

ניו יורק, 23 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE) :

עידו גל, מייסד שותף ומנכ"ל ריסקיפייד

חברת Riskified Ltd. (NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ובינת סיכונים, הודיעה היום על התוצאות הכספיות שלה ל-3 ו-12 החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2022. החברה תדון עם משקיעים לגבי תוצאות אלה היום, 23 בפברואר, בשעה 8:30 בבוקר שעון החוף המזרחי.

"אני מאמין שאנחנו ממוקמים היטב להמשך ההצלחה ב-2023 ואילך, ואני מייחס זאת, בין השאר, לסדרה של החלטות אסטרטגיות שקיבלנו ב-2022. במהלך השנה, הרחבנו באופן מתחשב את טביעת הרגל הגלובלית שלנו, הגדלנו את הכיסוי שלנו בכמה ענפי תעשייה קיימים, ונטלנו נתח בקטגוריות מתפתחות. אנחנו עדים גם לתאוצה רבה בסוויטת המוצרים המשופרת שלנו. בשילוב ההיקף הנכון של בסיס ההוצאות שלנו בשנת 2022, אנו בטוחים שהתקדמנו באופן משמעותי לקראת המטרה שלנו להאיץ את דרכנו לרווחיות, שאותה כמעט השגנו ברבעון האחרון", אמר עידו גל, מייסד שותף ומנכ"ל ריסקיפייד.

נקודות השיא העסקיות ברבעון הרביעי ושנת 2022 כולה

*הצלחה בזכייה בלוגואים חדשים במסגרת תהליכים תחרותיים: הדיוק והמיצוב שלנו כאחד הערבים הגדולים ביותר לעסקאות מסחר אלקטרוני הקשורות להונאות בעולם יצרו יתרון תחרותי מובהק עבורנו. זוהי סיבה מרכזית להצלחה הבלתי פרופורציונלית שלנו בתהליכים תחרותיים, שבהם אנו מנצחים לעתים קרובות יותר מהמתחרים שלנו.

*ביצוע חזק של אסטרטגיית הקרקע וההרחבה בשנת 2022: המשכנו לבצע בהצלחה את אסטרטגיית "הקרקע וההרחבה" שלנו בשנת 2022. עשרת בתי העסק החדשים המובילים שלנו ייצגו חמש קטגוריות בשלושה אזורים, והייתה לנו הצלחה גדולה בביצוע מכירות נוספות, על בסיס בתי העסק הקיימים שלנו.

*עמדת מנהיגות מחוזקת עוד יותר בתחום כרטיסי נסיעה ונסיעות אנכית: לאחרונה, צירפנו בית עסק מרכזי חדש מענף מכירת הכרטיסים והנסיעות. לבית העסק הזה יש אחת מאפליקציות הנסיעות שהורדו ביותר בצפון אמריקה, והוא מוסיף לענף שלנו השני בגודלו ובמהירותו.

*מודל תזרים מזומנים משופר: המזומנים שלנו המשמשים לפעילות שוטפת ותזרים המזומנים החופשי השתפרו באופן משמעותי בכ-70% ברבעון האחרון של 2022. אנו מרגישים מצוין לגבי היכולת שלנו לנהל את עמדת המזומנים שלנו וסיימנו את השנה עם כ-483 מיליון דולר מזומנים, פיקדונות וריבית צבורה במאזן, ללא חובות.

*שנה זוכת פרסים עבור הפלטפורמה שלנו: זכינו גם במספר פרסים יוקרתיים, כולל ההכרזה האחרונה עלינו כפתרון האבטחה הטוב ביותר ב-National Retail Foundation (NRF) של ספקים בשותפות (VIP). בנוסף ציינו את שמנו כזוכה בפרס Juniper Research Future Digital עבור חדשנות השנה במאבק נגד הונאה ואבטחה.

*מוצר של מדיניות הגנה ששופר באחרונה באמצעות הוספה של "חקר זהות": יכולת חדשה זו מאפשרת לבתי עסק לדמיין זהויות ואורח התנהגות של לקוחות, להתאים את חוויית הלקוח ולהתאים אישית החלטות  של מדיניות. לדוגמה, באמצעות Policy Protect, בתי עסק הצליחו למנוע עד פי 15 החזרות פוגעניות ותביעות להחזר כספי, לזהות כמעט 95% מהמפיצים הלא מורשים והם עשויים לחסוך עד 70% מתקציב קידום המכירות שלהם על ידי סיכול קונים שמשתמשים לרעה בקופונים ובקודי קידום מכירות.

עיקרי הביצועים הפיננסיים של הרבעון הרביעי והשנה 2022 כולה

הטבלה הבאה מציגה את סיכום התוצאות הכספיות המאוחדות שלנו לשלושה ושנים עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2022 וב-2021, באלפי דולרים למעט היכן שמצוין אחרת:

 

  3 החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר,   לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר,
    2022       2021       2022       2021  
  (לא מבוקר)   (מבוקר)
נפח סחורה ברוטו במיליונים(1) $ 32,179     $ 27,795     $ 105,570     $ 89,124  
עלייה ב-GMV משנה לשנה   %16         %18    
הכנסה $ 79,298     $ 69,833     $ 261,247     $ 229,141  
עלייה בהכנסות משנה לשנה   %14         %14    
               
רווח ברוטו $ 41,444     $ 36,758     $ 135,097     $ 122,971  
שיעור רווח ברוטו   %52     %53     %52     %54
               
רווח (הפסד) תפעולי $ (17,027 )   $ (22,809 )   $ (108,632 )   $ (55,398 )
רווח (הפסד) נקי $ (11,828 )   $ (23,057 )   $ (103,989 )   $ (178,885 )
               
 מתואם על פי  EBITDA(1) $ )106 (   $ )6,951 (   $ )36,360 (   $ )19,451 (

 

"המאמצים הממוקדים שלנו לייעל את בסיס ההוצאות שלנו בשנת 2022 השפיעו – ואנו מאמינים – ימשיכו להשפיע באופן משמעותי על השורה התחתונה שלנו. בעודנו מנווטים בסביבה המקרו-כלכלית המשתנה באופן עקבי, אנו נשארים ממוקדים ביעדים ארוכי הטווח שלנו ובהשקעה אסטרטגית בטכנולוגיה שלנו, במוצרים שלנו ובאנשים שלנו", אמרה אגליקה דוצ'בה (Aglika Dotcheva), מנהלת הכספים הראשית של ריסקיפייד.

תחזית

בעודנו מצפים לשנת 2023, אנו ממשיכים להיות נלהבים מההזדמנויות העומדות בפנינו. אנו צופים כי אי-ודאות המקרו שעמה התמודדנו בשנה שעברה תימשך ולא מצפים שסביבת המקרו תשתנה מהותית בטווח הקרוב, מה שנכלל בהנחיית ההכנסות הראשונית שלנו לשנה המסתיימת ב-31 בדצמבר 2023 כדלקמן:

*הכנסות בין 297 ל-303 מיליון דולר

אנו צופים להמשיך ולבצע שיפורים משמעותיים בשורה התחתונה שלנו בשנת 2023, ככל שאנו מתקרבים לרווחיות EBITDA מותאמת. עבור השנה המסתיימת ב-31 בדצמבר 2023, אנו מצפים כעת:

* EBITDA מתואם(2) בין 27 מיליון דולר שלילי לשלילי 22 מיליון דולר

זה יהווה שיפור של 32% משנה לשנה לנקודת האמצע, ובאופן משמעותי עולה על צמיחת ההכנסות הצפויה שלנו לשנת 2023, תוך הצגת מינוף במודל העסקי ומחויבות לניהול העסק בצורה ממושמעת.

(1) GMV הוא אינדיקטור ביצועים מרכזי והתאמת EBITDA היא מדד Non-GAAP לביצועים פיננסיים. ראו "אינדיקטורים מרכזיים לביצועים ומדדי Non-GAAP" ולמידע נוסף "התאמה בין מדדי Non-GAAP ל-GAAP" להתאמה למדד GAAP בעל ההשוואה הישירה ביותר.

(2) אין באפשרותנו לספק התאמה בין הנחיית ה-EBITDA המתואם לשנת הכספים המסתיימת ב-31 בדצמבר 2023 לרווח (הפסד) משום שסעיפים מסוימים שאינם נכללים ב-EBITDA המתואם אך נכללים ברווח הנקי (הפסד), בחשבונאות המקבילה ביותר להשוואה ישירה. לא ניתן לחזות את המדד הפיננסי GAAP על בסיס צפיה לעתיד ללא מאמץ בלתי סביר או נסיבות שאינן בשליטתנו. לדוגמה, אין באפשרותנו לחזות את היקף הרווחים או ההפסדים בעסקאות במטבע חוץ ללא מאמצים בלתי סבירים, וסעיף זה עשוי להשפיע באופן משמעותי על מדדי ה-GAAP בעתיד.

About מאיר עשת

Check Also

 כש-ChatGPT מציין שנתיים, בתי ספר לעסקים נחושים להעצים את שילוב הבינה המלאכותית בכיתות הלימוד

הסקר של GMAC מראה שלרוב התוכניות העסקיות יש כיום תוכניות לימודים המתמקדות בבינה מלאכותית רסטון, …

נגישות