שבת , אוקטובר 5 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > אסי גולן מונה לCOO של חברת MedOne

אסי גולן מונה לCOO של חברת MedOne

אסי גולן . קרדיט יח"צ

חברת MedOne, החברה המובילה בתחומה כבר יותר משני עשורים ומתמחה בהקמה וניהול של חוות שרתים(Data Center) ושירותי ענן ציבורי מקומי, מודיעה על מינויו של אסי גולן ל- COO – מנהל חטיבת ההנדסה והתפעול של מתקני הדטה סנטר שלה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על חמשת מתקני החברה הפזורים בפריסה ארצית.

אסי הינו בוגר הנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב. ב- 11 השנים האחרונות עבד במגוון רחב של תפקידים ניהוליים כגון מהנדס ראשי במשרד ראש הממשלה, מנהל תכנון ומפקח על תכנון ובנייה, וליווה פרויקטים משמעותיים להקמת מתקנים קריטיים, לרבות אולמות מחשב, החל משלב האפיון, לאורך שלבי התכנון, מכרזים, פיקוח, בחינת מסירה ותפעול.

רוני שדה, מנכ"ל MedOne מוסר: "החברה נמצאת בעיצומם של שינויים והתאמות לקראת קליטת לקוחות אסטרטגיים גדולים, ולצורך כך נדרש שינוי משמעותי בהליך של הקמת מתקני Data Center חדשים באיזור גיאוגרפי נרחב במדינת ישראל. במסגרת שינויים אלו, קבלתי החלטה כי על מנת להיערך נכון לקראת האתגר, נדרש לאחד מספר תחומים למוקד אחד אשר ינהל את תחומי האבטחה, תכנון והנדסה, בינוי ותפעול של תחום ה Data Center בחברה ובצורה זו נתייעל משמעותית בכל הנוגע לתכנון, קבלת אישורים, ניהול פרוייקטי הקמת ה Data Center ותפעולם לאחר מכן. מוקד זה יהיה בניהולו של אסי גולן שמביא איתו לחברה את נסיונו הרב בניהול של פרויקטים גדולים ומשמעותיים."

אודות MedOne

חברת MedOne מתמחה באספקת פתרונות ייחודיים בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת ללקוחות עסקיים ומעמידה לרשות לקוחותיה מתקני תקשוב ייחודיים (Data Centers) וממוקמים בחמישה אתרים בישראל – ת"א, פ"ת, רמלה וטירת הכרמל. באמצעות מתקנים אלו החברה מספקת פתרונות מגוונים הכוללים: פתרונות אירוח של חדרי מחשב מרכזיים ומערכות מחשוב מרכזיות, פתרונות אירוח של אתרי גיבוי, פתרונות המשכיות עסקית כוללים ופתרונות ענן ציבורי והיברדי לחברות הגדולות ביותר במשק הישראלי והבינלאומי. עם לקוחות החברה נמנים בנקים, מוסדות פיננסיים, משרדי ממשלה וגופי ביטחון וכו.

 

About מאיר עשת

Check Also

מנכ"לית נוספת לקבוצת Yael: סאלי אלקיים מונתה לעמוד בראש חברת Yael NetCloud

סאלי אלקיים מונתה למנכ"לית חברת NetCloud מקבוצת Yael. סאלי, מומחית בעולמות ה- ERP, ניהלה לאורך …

נגישות