הכנסות לרבעון: 1.073.8$ מיליארד. מנועי הצמיחה: לקוחות חדשים וגידול בהוצאות הלקוחות הקיימים
חברת זום (NASDAQ: ZM)הודיעה על תוצאות הרבעון הראשון לשנת הכספים 2023 שהסתיים ב-30 באפריל 2022: הכנסות הרבעון עמדו על 1.073.8 מיליארד דולר – עלייה של 12% לעומת רבעון מקביל בשנה שעברה. מספר הלקוחות ש׳תרמו׳ כל אחד להכנסה של מעל מאה אלף דולר קפץ ב-46% לעומת השנה שעברה והגיע ל-2916 לקוחות. בסוף הרבעון הראשון לזום היו קרוב ל-199 אלף לקוחות ארגוניים – עלייה של 24% בהשוואה לרבעון מקביל בשנה שעברה.
אריק יואן, מייסד ומנכ״ל זום: "השקנו ברבעון הראשון את ה-Zoom Contact Center (מרכז שירות הלקוחות) החדש שלנו, את ה׳לוח הווירטואלי׳ המחיק ואת כלי הניתוח למנהלים ולאנשי מכירות – ה-Zoom IQ, תוך שאנו מדגימים את המיקוד המתמשך שלנו לחיזוק חוויית הלקוח ולקידום העבודה ההיברידית. אנו מאמינים שהפתרונות החדשניים שלנו ירחיבו אף יותר את ההזדמנויות שיש לנו בשוק לצמיחה ולהתרחבות יחד עם הלקוחות". לדברי יואן, ההכנסות של הרבעון הראשון הונעו על ידי הצלחה מתמשכת של כמה טכנולוגיות, דוגמת Zoom Phone (שצבר 3 מיליון משתמשים ברבעון), Zoom Rooms וגרסת ה-Enterprise. ״שמרנו על רווחיות גבוהה ותזרים מזומנים״, הדגיש יואן.
לדיווח המלא (באנגלית): https://investors.zoom.us/news-releases/news-release-details/zoom-video-communications-reports-financial-results-first
אודות זום
Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) מפגישה קבוצות אנשים כדי לבצע יותר דברים בסביבת וידיאו ידידותית למשתמש. פלטפורמת תקשורת הווידאו המאוחדת, האמינה, הקלה בשימוש והחדשנית של החברה, מספקת פגישות וידיאו, קול, סמינרים מקוונים וצ'אט למחשבים נייחים, סמארטפונים, מכשירים ניידים ומערכות חדרי ישיבות. זום עוזר לארגונים ליצור חווית תקשורת מרוממת, עם שילוב יישומים עסקיים מובילים וכלים למפתחים ליצירת זרימת עבודה בהתאמה אישית. זום, שנוסדה בשנת 2011, ממוקמת בסן חוזה, קליפורניה, עם משרדים ברחבי העולם. בקרו ב- zoom.com ועקבו אחרי @zoom_us.