יותר חיבורים משמעותיים עם לקוחות, שיפור הפרודוקטיביות של העובדים, קיצור זמן מכירות והחזר של 261% על ההשקעה
מחקר חדש של חברת האנליסטים שנערך על ידי Forrester Consulting מגלה כשפלטפורמת התקשורת המאוחדת של זום מספקת החזר של 261% על ההשקעה בארגון תוך פחות משישה חודשים. המחקר – ההשפעה הכלכלית של פלטפורמת התקשורת המאוחדת של זום" – נערך בהשתתפות לקוחות של זום, כדי להבין כמה השפעה יש לזום על הארגונים שלהם ועל הקשרים שלהם עם לקוחותיהם.
ממצאים נוספים:
- תפוקת העובדים שופרה באמצעות הוספת עד 52 דקות בממוצע של פרודוקטיביות לעובד בשבוע.
- אפקטיביות מחזור המכירות קפצה על ידי קיצור הזמן עד למכירה הסופית ב-70%.
- נרשמה התייעלות בתמיכת ה-IT הפנימית על ידי צמצום זמן פתרון בעיות ב-75%.
- ביטול טכנולוגיות מיותרות וצמצום תקציבי הנסיעות חסכו לכל ארגון בממוצע כ-4 מיליון דולר מדי שנה.
כדי לכמת את הממצאים הללו, Forrester Consulting ראיינו מקבלי החלטות בארבעה ארגונים שרכשו והשתמשו בזום לצרכי תקשורת מאוחדת. בעוד שכל לקוח היה שונה בגודלו ובענף אליו הוא שייך, כל אחד מהם ראה חיסכון משמעותי בעלויות ויתרונות כלכליים משילוב של הפלטפורמה של זום. המרואיינים ציינו כולם כי לפני השימוש בזום הארגונים שלהם בזבזו ׳כסף גדול׳ על פתרונות וידאו וטלפוניה מסוגים שונים שהגישה אליהם הייתה קשה או לשימוש על ידי עובדים ומשתמשים. בנוסף, לפתרונות המסורתיים הייתה איכות קול גרועה, אבטחה ירודה וקישוריות לא אמינה, שהשפיעו על קשרי הלקוחות ועל שביעות רצון העובדים ורק הביאו ליותר עבודה עבור מחלקות ה-IT.
עם ההטמעה של מערכות זום לתקשורת מאוחדת, זוהתה מייד עלייה בשביעות רצון העובדים, איכות השיחות השתפרה ואנשי המכירות הזדקקו לפחות זמן כדי לסגור עסקות, בעוד מחלקות ה-IT הפכו יעילות יותר כשהן משתמשות ב- Zoom for virtual help desk. התוצאה: חסכון של מיליוני דולרים.
הנתונים סייעו ל-Forrester Consulting לבנות מודל פיננסי שמראה כי לארגון גדול המשתמש בזום, צפויים רווחים של 46.23 מיליון דולר במשך שלוש שנים לעומת עלויות של 12.81 מיליון דולר, המצטברים לרווח נקי של 33.42 מיליון דולר ו- ROI (החזר על ההשקעה) של 261%.
המחקר שנערך במהלך פברואר 2022, בהזמנת זום, מצביע גם על כך שזום שיפרה את החוסן הארגוני במהלך הקורונה, הגבירה את שביעות הרצון של העובדים והלקוחות, והגבירה את שיתוף הפעולה בין העובדים. הנתון מאשר את מה שראה העולם בצמיחת הלקוחות והשימוש בזום במהלך המגיפה.