יום שני , אוקטובר 7 2024
Home > חדשות > עסקים ודוחות כספיים > זינגה מכריזה על התוצאות הכספיות של הרבעון הרביעי והשנה השלמה ב-2021

זינגה מכריזה על התוצאות הכספיות של הרבעון הרביעי והשנה השלמה ב-2021

  • הכנסות והזמנות לפני הנחייה
  • הקהל השנתי הגדול ביותר אי פעם עבור משחקי המובייל
  • ההכנסות השנתיות וההזמנות הגבוהות ביותר בהיסטוריה של זינגה
  • תזרים מזומנים תפעולי רבעוני ושנתי חזק

סן פרנסיסקו, 9 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE) :

הטבלה המלאה נמצאת כאן

https://www.businesswire.com/news/home/20220209005205/en/Zynga-Announces-Fourth-Quarter-and-Full-Year-2021-Financial-Results

חברת זינגה (נאסד"ק: ZNGA) פרסמה את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי והשנה המלאה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2021.

"התוצאות החזקות שלנו ברבעון הרביעי חתמו ביצועי שיא שלנו ב-2021, בה סיפקנו את ההכנסות השנתיות וההזמנות הגבוהות ביותר אי פעם, תוך כדי הגעה לקהל המובייל הגדול ביותר בהיסטוריה של זינגה", אמר פרנק ג'יבאו, מנכ"ל זינגה. "אני גאה בביצועי הצוות שלנו בכל ההיבטים של אסטרטגיית הצמיחה שלנו, כולל שירותים חיים, פיתוח משחקים חדשים והשקעות בפלטפורמת הפרסום שלנו, שווקים וטכנולוגיות חדשות וזאת כדי לבסס את זינגה כחברת כשירותים חיים מובילים שמתייחסת קודם כל למובייל, ומציעים משחקים בחינם להפעלה".

פרנק ג'יבאו, מנכ"ל זינגה

סיכום פיננסי ברבעון הרביעי 2021

$ in millionsQ4’21
Actuals
Q4’20
Actuals
Variance $
(Y/Y)
Variance %
(Y/Y)
Q4’21
Guidance (1)
Variance $
(Guidance)
Variance %
(Guidance)
Revenue$695$616$7913%$675$203%
Change in deferred revenue & other bookings adjustments$(31)$(83)$52(62%)$(40)$9(22%)
Bookings$727$699$284%$715$122%
Net income (loss)$(67)$(53)$(14)27%$(60)$(7)12%
Adjusted EBITDA$147$90$5763%$122$2520%

הערה: מדדים מסוימים כפי שהוצגו שונים בשל השפעת העיגול.

(1) הנחיות כפי שנמסרו בשיחת הרווחים ברבעון השלישי של 2021.

*הכנסות והזמנות: השגנו הכנסות שיא ברבעון הרביעי בגובה 695 מיליון דולר, עלייה של 13% במונחים של שנה לשנה, וההזמנות הרבעוניות הטובות ביותר אי פעם בגובה של 727 מיליון דולר, עלייה של 4% משנה לשנה. ההכנסות ממשחקים מקוונים או מתשלומי משתמשים עמדו על 534 מיליון דולר, עלייה של 7% בהשוואה לשנה שעברה, וההזמנות בתשלום של משתמשים הגיעו ל-555 מיליון דולר, ירידה של 5% במונחים של שנה לשנה. ההכנסות מפרסום ושאר היבטים הגיעו לשיא רבעוני של 161 מיליון דולר, עלייה של 37% משנה לשנה, והזמנות פרסום והזמנות אחרות היו הטובות ביותר בכל הזמנים עם 171 מיליון דולר, עלייה של 46% משנה לשנה.

*מדדי קהל: ממוצע המשתמשים הפעילים היומיים במובייל (DAU) היה 37 מיליון, עלייה של 3% משנה לשנה, וממוצע המשתמשים הפעילים החודשי במובייל (MAU) הגיע ל-184 מיליון, עלייה של 38% משנה לשנה. ממוצע ההזמנות לנייד למשתמש מובייל פעיל יומית (ABPUעמד על 0.204 דולר, והוא ירד ב-1% במונחי שנה לשנה.

*עלויות והוצאות: עלות ההכנסות הייתה 260 מיליון דולר או 37% מההכנסות, בהשוואה ל-41% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. עלות ההכנסה Non-GAAP הייתה 194 מיליון דולר או 27% מההזמנות, ירידה מ-28% מההזמנות ברבעון המקביל אשתקד. ההוצאות התפעוליות לפי GAAP הסתכמו ב-437 מיליון דולר, המהווים 63% מההכנסות ושיפור מ-64% ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות תפעול Non-GAAP של 357 מיליון דולר היוו 49% מההזמנות, לעומת 47% ברבעון המקביל אשתקד.

*רווחיות ותזרים מזומנים: ההפסד הנקי הסתכם ב-67 מיליון דולר, בהשוואה ל-53 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, וה-EBITDA המתואם עמד על 147 מיליון דולר, עלייה של 57 מיליון דולר בהשוואה משנה לשנה. ייצרנו תזרים מזומנים תפעולי של 158 מיליון דולר, ירידה של 48 מיליון דולר משנה לשנה.

סיכום פיננסי שנתי 2021

$ in millionsFY21
Actuals
FY20
Actuals
Variance $
(Y/Y)
Variance %
(Y/Y)
FY21
Guidance (1)
Variance $
(Guidance)
Variance %
(Guidance)
Revenue$2,801$1,975$82642%$2,780$201%
Change in deferred revenue & other bookings adjustments$(25)$(295)$270(91%)$(34)$9(26%)
Bookings$2,826$2,270$55624%$2,814$120%
Net income (loss)$(104)$(429)$325(76%)$(97)$(7)8%
Adjusted EBITDA$641$266$374141%$616$254%

הערה: מדדים מסוימים כפי שהוצגו שונים בשל השפעת העיגול.

(1) הנחיות כפי שנמסרו בשיחת הרווחים ברבעון השלישי של 2021.

*הכנסות והזמנות: השגנו את ההכנסה השנתית הגבוהה ביותר אי פעם של 2,801 מיליון דולר, עלייה של 42% משנה לשנה, וההזמנות השנתיות הטובות ביותר אי פעם בגובה של 2,826 מיליון דולר, עלייה של 24% במונחי שנה לשנה. ההכנסות ממשחקים מקוונים הגיעו לשיא חדש של 2,249 מיליון דולר, עלייה של 35% בהשוואה לשנה שעברה, והזמנות שכללו תשלומי משתמשים הגיעו לשיא של 2,265 מיליון דולר, עלייה של 15% משנת 2020. ההכנסות מפרסום ושאר היבטים הגיעו גם הן לשיא של 551 מיליון דולר, וזו עלייה של 79% בהשוואה לשנה שעברה, כשההזמנות מפרסום ושאר היבטים רשמו שיא של 561 מיליון דולר, עלייה של 83% משנה לשנה.

*מדדי קהל: שיא ממוצע שנתי של משתמשים יומיים במובייל שהגיע ל-39 מיליון, עלייה של 41% משנה לשנה, והממוצע החודשי של המשתמשים, בהיבט שנתי, היה הטוב ביותר אי פעם בתחום המובייל ביותר כשהגיע ל-184 מיליון, עלייה של 107% משנה לשנה. ה-ABPU השנתי למובייל היה $0.194 וזו ירידה ב-12% משנה לשנה.

*עלויות והוצאות: עלות ההכנסות הייתה 1,015 מיליון דולר או 36% מההכנסות, בהשוואה ל-41% מההכנסות בשנה הקודמת. עלות ההכנסה Non-GAAP הייתה 787 מיליון דולר או 28% מההזמנות, ירידה מ-30% מההזמנות בשנה הקודמת. ההוצאות התפעוליות לפי GAAP עמדו על 1,730 מיליון דולר, המהווים 62% מההכנסות ושיפור משמעותי מ-78% בשנה הקודמת. הוצאות תפעול Non-GAAP של 1,386 מיליון דולר היוו 49% מההזמנות לעומת 46% בשנה הקודמת.

*רווחיות ותזרים מזומנים: ההפסד הנקי היה 104 מיליון דולר, שיפור של 325 מיליון דולר בהשוואה לשנה שעברה, וה-EBITDA המתואם עמד על 641 מיליון דולר, עלייה של 374 מיליון דולר בהשוואה לשנה שעברה. יצרנו תזרים מזומנים תפעולי של 254 מיליון דולר, ירידה של 176 מיליון דולר במונחים של שנה לשנה, וסיימנו את השנה עם כ-1.2 מיליארד דולר במזומנים והשקעות.

בשל העסקה הממתינה עם Take-Two Interactive Software  שהוכרזה ב-10 בינואר 2022, Zynga אינה מארחת שיחת ועידה או מספקת הדרכה קדימה בקשר לפרסום תוצאותיה הרבעוניות.

אנא עיינו בהודעה המקורית לעיתונות המודיעה על העסקה הממתינה עם Take-Two Interactive Software  כאן:  https://investor.zynga.com/news-releases/news-release-details/take-two-and-zynga-combine-bringing-together-best-class

אודות זינגה

זינגה Zynga  היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עם תפוצה עולמית חזקה ביותר מ- 175 מדינות ואזורים, לזינגה יש פורטופוליו מגוון של זיכיונות משחקים פופולריים שהורדו יותר מארבעה מיליארד פעמים במכשירים ניידים והם כוללים את המשחקים CSR Racing™, Empires & Puzzles™, FarmVille™, ,  Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™, Golf Rival™ ו-Zynga Poker™. עם Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזציה מובילה במכשירים ניידים, Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשייה עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

About מאיר עשת

Check Also

מטריקס מפרסמת את הדוחות הכספיים לרבעון השני 2024: תוצאות שיא ברווח התפעולי, ברווח הנקי וברווח לבעלי מניות החברה, על אף השפעות המלחמה

מטריקס פרסמה את התוצאות הכספיות של החברה לרבעון השני של 2024 ולמחצית הראשונה של השנה, …

נגישות