יום ראשון , נובמבר 17 2024
Home > חדשות > עסקים ודוחות כספיים > Minute Media רוכשת את Wazimo כדי לחזק את Voltax, פלטפורמת הטכנולוגיה שלה

Minute Media רוכשת את Wazimo כדי לחזק את Voltax, פלטפורמת הטכנולוגיה שלה

רכישת טכנולוגיה ראשונה לחיזוק כלי הצמחת הקהל, המעורבות והמוניטיזציה

ניו יורק ותל אביב, 10 בנובמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Minute Media, חברת טכנולוגיה ותוכן גלובלית מובילה, הודיעה על רכישת Wazimo, חברה תל אביבית עם מומחיות בשילוב תוכן מוביל מעורבות עם טכנולוגיה מתקדמת כדי להניע את גידול הקהל והמוניטיזציה. רכישה זו תשפר את פלטפורמת Voltax של Minute Media על ידי הוספת מוצרי ושירותי בינה עסקית ונתונים חזקים יותר, עם דגש על נתונים ראשוניים בחברה. מינוף הפתרונות הקולקטיביים הללו, שנוצרו בידי Minute Media ו-Wazimo, יפתור כמה מאתגרי הפצת התוכן ביותר בימינו, ויאפשר למפיצים דיגיטליים ויוצרי תוכן לבנות, לפלח ולהגדיל קהלים בקנה מידה גדול.

Wazimo היא רכישה ראשונה ממוקדת טכנולוגיה של Minute Media. בעבר, Minute Media הרחיבה את פורטפוליו התוכן שלה באמצעות רכישות, כולל The Players' Tribune ו-FanSided. עסקת Wazimo מתמקדת ברכישת יכולות הטכנולוגיה והנתונים של החברה. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

אסף פלד, מנכ"ל ומייסד Minute Media

"המנוע מאחורי הצמיחה של Minute Media הוא הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו Voltax ואנחנו מחפשים ללא הרף לשפר ולחזק את הפתרון שמציע Voltax עבור עסקי התוכן שלנו ושל השותפים שלנו. Wazimo מביאה צוות יוצא דופן עם מומחיות בהגדלת קהלים והכנסות באמצעות גישה מונעת נתונים. אנו נרגשים לשלב את הטכנולוגיה שלהם בפלטפורמת Voltax כדי לעזור למותגים וללקוחות שלנו להצמיח את עסקי התוכן שלהם", אמר אסף פלד, מנכ"ל ומייסד Minute Media.

"אנו נרגשים להצטרף לצוות של Minute Media, ובטוחים שההתאמה האסטרטגית של הטכנולוגיות שלנו, והמשאבים הגדולים יותר, יובילו לצמיחה מעריכית עבור השותפים שלנו. אנו נמשיך להשקיע בטכנולוגיה ובפתרונות נתונים ראשוניים כדי להבטיח שאנו והשותפים שלנו ערוכים היטב לעולם ללא קבצי עוגיות ולתעשיית התוכן המשתנה ללא הרף", אמר עודד רוזנבוים, מייסד משותף ומנכ"ל Wazimo.

אודות Minute Media

Minute Media היא חברת טכנולוגיה ותוכן דיגיטלי מובילה. פלטפורמת פרסום הווידאו והמולטימדיה הקניינית שלנו, Voltax, מעצימה את היצירה, ההפצה, הצריכה והמוניטיזציה של מפיצי ומפרסמי צד שלישי, כמו גם את מותגי תוכן הספורט והתרבות שלנו, כולל The Players' Tribune, FanSided, 90min, DBLTAP, Mental Floss ו-The Big Lead. החל מספטמבר 2021, החברה מדורגת לפי Comscore כאחת משלושת הנכסים המובילים בהיבט של צפיות ייחודיות בספורט האמריקאי ובהגעה לקהל שאוהד ספורט אמריקאי. למידע נוסף, בקרו באתר www.MinuteMedia.com.

אודות Wazimo

Wazimo היא חברת טכנולוגיה ותוכן בבעלות פרטית המתמחה בהגדלת קהלים ובמוניטיזציה בקנה מידה גדול באמצעות גישה ממוכנת מונעת נתונים. החברה מעסיקה 42 עובדים והיא ממוקמת בתל אביב, ישראל.

About מאיר עשת

Check Also

מטריקס מפרסמת את תוצאות הרבעון השלישי של 2024, מציגה המשך צמיחה ושיפור בכל מדדי הרווחיות ומודיעה על רכישת חברה בארה"ב

חברת Alacer האמריקאית מתמחה במתן שירותי מומחה בתחום הממשל, ניהול סיכונים וציות לרגולציה (GRC) ובתחום …

נגישות