ניו יורק, 7 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE):
השקת bzar בנובמבר הקרוב, היא פטנט תלוי ועומד, סוחף, מטא-יקום הממנף את המנוע הלא מציאותי של Epic Games’, כלי היצירה התלת-ממדי החזק ביותר בזמן אמת, ושותף לאירועים סוריאליים, מפתח מוביל של חוויות וירטואליות מרובות משתתפים ב- Unreal. עם יכולות מרובות משתתפים ואלמנטים משופרים המשולבים עם חוויות קמעונאיות וירטואליות או "עולמות מותג", bzar מציעה סביבות בטוחות למותג, מטפחת אהבת מותג ויוצרת תוצאות עסקה מיידיות.
bzar מושרש מאוד בענפי הבידור, הגיימינג ומותגי הסלבריטאים – המאפשר לחברים לשחק ולקנות, ומספק קיצור מרתק בין המשפיע לצ'ק-אאוט לצרכן – bzar הוא פרדיגמה חדשה לחוויות קנייה משותפות, מהנות ומרגשות.
bzar, פותח על ידי סקוט קולטר, מייסד שותף ומנכ"ל של [INVNT GROUP] ומייסד ומנכ"ל בזאר, יושק עם קבוצה נבחרת של מותגים שיציגו לראשונה את "עולמות המותג" שלהם במטא-יקום ה-bzar. bzar מייצג עולם שאין לו מגבלות ליצירתיות, אהבה, הכללה, כיף, התרגשות ורצון להתחבר זה לזה. ללא הגבלות של מרחב פיזי, זמן ומרחק, בזאר מזמינה מותגים מודרניים ליצור עולמות מותג משלהם, ולספר את סיפוריהם בדמיון היוצר קשר רגשי בין המותג שלהם לבין הצרכנים החשובים ביותר שלהם – המילניאלס ודור ה-Z.
חברים יוצרים אווטרים מותאמים אישית המצוידים לגלות, לשחק, למדוד ולקנות מוצרים דיגיטליים ופיזיים בלעדיים. יחד עם היכולת להשתתף בהופעות חיות אינטראקטיביות עם כמעט כל אחד בכל המטא-יקום של ה-bzar.
"אנחנו מפתחים את bzar metaverse כבר יותר מ-18 חודשים. כשמארק צוקרברג מצטרף לנרטיב, אתה יודע שעלית על משהו גדול. הרעיונות שלנו לקהילה מתחילים עם אנשים. צרכנים ומותגים גלובליים מודרניים רוצים יותר מארבעה קירות ולגלול בלי סוף על תמונות שטוחות ומשעממות של מוצרים – וזה מה שהפלטפורמות הלבנים והמלט, האקונומיות והערוצים הכל-ערוציים של ימינו מציעות. כיום, צרכנים ומותגים דורשים ניסיון וחדשנות. bzar מדמה מחדש חללים קמעונאיים וחווייתיים בעולמות וירטואליים בלתי נתפסים, המסייעים להניע מותגים מודרניים ברמה עולמית. על ידי איחוד כל הקהילות הללו, אנו מקווים לבנות את הקולקטיב החזק והמרגש ביותר של מותגים, תרבותיים ויוצרים על פני כדור הארץ." סקוט קאלת'ר, מייסד ומנכ"ל bzar.
bzar מדבר אל צרכן מודע – הם ממוקדים באותנטיות ומבקשים להיות חלק מקהילה של ראשונים. הקהילה לא נוצרת על ידי bzar, היא פוגשת bzar – מעצימה את הקהל כדי ליצור את הקהילה והתרבות.
בזאר מפעיל מותגים המבקשים לטפח את הקהילות של העתיד.
למידע נוסף על bzar – Xperience Shopping אנא בקרו: www.bzar.com
אודות INVNT GROUP
[INVNT GROUP], הוקמה בשנת 2020 עם חזון לספק BrandStory עקבי, משמעותי ומנוסח היטב בכל הפלטפורמות. עם משרדים בניו יורק, דובאי, לונדון, סינגפור, סידני, שטוקהולם ודטרויט; בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולת'ר, [INVNT GROUP], THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מייצג פורטפוליו הולך וגדל של דיסציפלינות משלימות שנועדו לעזור לארגוני חשיבה קדימה בכל מקום, להשפיע על הקהלים החשובים, בכל מקום. הקבוצה מורכבת מחברת אסטרטגיית המותג המודרנית, Folk Hero; ייעוץ תרבות בהובלת קריאייטיב, משמעות; סטודיו תוכן ממותג וסוכנות שיווק תוכן, HEVĒ; אירועים וחוויות קולג'ים, INVNT השכלה גבוהה, ו- INVNT, הסוכנות המייסדת של מותגים חיים. לקבלת מידע נוסף אודות [INVNT GROUP], בקרו: www.invntgroup.comאודות SURREAL
SURREAL היא פלטפורמת אירועים וירטואליים ראשונה מסוגה המאפשרת לקהלים בתעשיות שונות להתחבר, לשתף פעולה ולחגוג בדרכים חדשות לחלוטין. SURREAL, המבוסס על אינטרנט, מתארח בענן ומוזרם לפיקסלים למשתתפים, ומספק "תאום דיגיטלי" לאירועים וחוויות פיזיות – תוך גישור בין האפשרי לבלתי אפשרי בכל סביבה וירטואלית שניתן להעלות על הדעת. SURREAL, שתוכנן להיות חברתי-ראשון, דמוי משחק ומבוסס אווטאר, מעורר מפגשים אורגניים ו"התנגשויות" מהעולם האמיתי במגוון חללים ובכלים אינטואיטיביים שמקלים על השיח ועל החבירה לעמיתים. בקרו www.surrealevents.com לקבלת מידע נוסף.