אוויה, מובילה עולמית בפתרונות לשיפור ופישוט התקשורת ושיתוף תהליכים, הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם מיקרוסופט היוצר מערך רב עוצמה של פתרונות תקשורת משותפים בענן ומגדיר מחדש את עתיד חווית הלקוח והעובד.
הפתרונות המשותפים, נהנים מהיתרונות המשלימים של שתי החברות, וכוללים את Avaya OneCloud CPaaS (פלטפורמת תקשורת כשירות) עטורת הפרסים, המשולבת כעת עם יכולות הקול, הווידאו, הצ'אט וה- SMS של שירותי Azure Communications של מיקרוסופט. חיבור בין שני הפתרונות מאפשר ללקוחות פונקציונליות רחבה יותר, יכולת מתן שירות ליותר פונים ואפשרות לגדול להיקפים גדולים יותר.
בנוסף, אוויה ומייקרוסופט חיזקו את האינטגרציה שבין CCaas ו- Azure על ידי הרחבת הזמינות הגלובלית של CCaaS המתארחת ב- Azure, שילוב פתרון הקונטקט סנטר כשירות (CCaaS) עם פתרון התקשורת והשיתוף Microsoft Teams, שילוב CCaaS עם מערכות ה- ERP וה- CRM של מיקרוסופט – Microsoft Dynamics 365
מערכת היחסים עם מיקרוסופט היא מרכיב מרכזי באקוסיסטם השותפים האסטרטגיים של אוויה, שנועד ליצור שיתופי פעולה נרחבים עם חברות ענן במטרה לספק פתרונות גמישים ומורכבים עם חדשנות מובילה ללקוחותינו.
לדברי אנתוני בארטולו, סגן נשיא בכיר ומנהל מוצר בכיר באוויה: "אוויה ומיקרוסופט נענים ללקוחות שביקשו לספק חוויות משולבות יותר עבור מערכת ניהול מוקדי השירות שבחבילתAvaya OneCloud הפועלת ב- Microsoft Azure ו- Microsoft 365. יחד אנו מספקים אינטגרציה אמיתית, המשתרעת לא רק על יישום מוקד השירות עצמו, אלא גם על בסיס פלטפורמות תקשורת. בנוסף ניישם את יכולות ה- AI (בינה מלאכותית) החזקות של מיקרוסופט באמצעות השירותים הקוגניטיביים של Azure. הפתרונות המובילים בשוק של אוויה בקונטקט סנטר בענן, בשילוב הנוכחות של מיקרוסופט בשיתוף פעולה בענן, משכנעים את הלקוחות הקיימים והחדשים כאחד".
לדברי סקוט ואן ולייט, סגן נשיא בכיר לתחום השיחות החכמות והתקשורת בענן: "שיתוף הפעולה הגלובלי עם אוויה הוא דוגמה לאופן שבו מיקרוסופט, המשתפת פעולה עם מובילים אחרים בתעשייה, עומדת בדרישות העסקים לקבל פתרונות תקשורת משולבים שהופכים את חוויית הלקוח והעובד"
עוד הוסיף כי: "מערכת יחסים זו נהנית מהיתרונות המשולבים של שתי החברות לחבר עסקים ללקוחותיהם באמצעות חוויות תקשורת עוצמתיות בפלטפורמות – והכל עם עמידות, אבטחה ברמה ארגונית וקנה מידה בענן של מייקרוסופט Azure".
אודות אוויה:
עסקים מצליחים בזכות החוויה שהם מספקים ובכל יום מיליוני חווית ניתנות באמצעות תאגיד Avaya. חברת Avaya מעצבת את הדור הבא של סביבת העבודה באמצעות חדשנות ושותפויות המספקות יתרונות רבים ומשמעותיים לעסקים. גם פתרונות התקשורת מבוססי הענן של החברה והאקו-סיסטם של יישומי ריבוי עננים מעצים את חווית הלקוחות והעובדים הזוכים לחוויה פרסונלית וחכמה ללא מאמץ. אוויה ישראל פועלת באמצעות אגף עסקי ומרכז פיתוח. לאוויה לקוחות בכל ענפי המשק להם מספקת אוויה פתרונות תקשורת אחודה (UC), פתרונות למוקדי שירות ופתרונות לועידות וידאו, שיחות ושיתוף ידע. http://www.avaya.com