סבב ההשקעה בסדרה B יספק את הדלק להאצת הפיתוח והצמיחה של פלטפורמת התוכנה שלה כדי למכן ולהמיר לסביבה דיגיטלית את תהליכי הלקוח, במטרה להבטיח אינטראקציות ללא חיכוכים
סן פרנסיסקו, 17 באוגוסט 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :
FICX (http://www.ficx.io), מובילת חדשנות בתחום מיכון חוויית המשתמש, הכריזה כי גייסה 8 מיליון דולר במימון קרן הון סיכון לצורך האצת הפיתוח של התוכנה שלה למיכון תהליכי לקוח, ואספקתם לערוצי הלקוחות. המשקיעים המובילים בסבב המימון של סדרה B כוללים את NAventures, זרוע הון הסיכון התאגידי של הבנק הלאומי של קנדה, ו-Prytek, קבוצת טכנולוגיה רב לאומית המספקת טכנולוגיה ארגונית ושירותים מנוהלים בתחום הפיננסים והביטוח. כן השתתפה בסבב זה המשקיעה הקודמת Liberty Global Ventures.
FICX הוא שם מותג חדש עבור CallVU, חלוצה בתחום חוויית המשתמש הדיגיטלית שהתמקדה באופן היסטורי בפתרונות המיועדים במיוחד למוקדי שירות. השם החדש משקף באופן נכון יותר את הדרך בה פלטפורמת מיכון חוויית המשתמש, שאינה דורשת שימוש בקוד, מספקת פתרונות לתהליכים מורכבים ומאתגרים לרוחב טווח גדול של ערוצי לקוחות, נקודות יצירת מגע ותרחישים.
"ניהול חוויית הלקוח כבר התקדמה מעבר להקניית אווירה נחמדה, וכיום ניתן לטעון שמדובר באחד המרכיבים הקריטיים ביותר בהיבט של יתרון תחרותי", אמר מייקל אויקניין, מנכ"ל FICX. "השוק הגלובלי לתוכנות ניהול חוויית לקוח צפוי להגיע ל -14.45 מיליארד דולר עד 2025, אך באופן מפתיע יש מעט חברות שמספקות את היכולת שלא להשתמש בקוד הנדרשת לדיגיטציה המהירה של מסעות לקוחות מקולקלים. עם סבב ההשקעות החדש הזה, FICX תוכל להרחיב את פלטפורמת הליבה שלה כמו גם להניע את אימוץ השוק של כלי מיכון חוויית המשתמש שלנו".
הגישה של FICX, לפטור את המשתמש משימוש בקוד, עוזרת לדיגיטציה מיכון מהירים של מסעות חוויית משתמש מקולקלים, והיא משנה אותם לכדי חוויות דיגיטליות מקצה לקצה, ללא כל חיכוך. חברות המשתמשות ב-FICX יכולות בקלות להוסיף תזרימי עבודה דיגיטליים מותאמים לכל ערוץ לקוחות, כולל אתרי אינטרנט, אפליקציות, ערוצי שיחה, IVR, מוקדי שירות ובחנות. FICX משתלבת עם טכנולוגיות ארגוניות קיימות כדי לסייע למיכון עם מחברים מובנים מראש ובאמצעות ממשקי תכנות שמסנכרנים בין חוויות הקצה והשדרה של מערכות CRM, מרכזי קשר, דלפקי שירות ותשלומים. הלקוחות של FICX כוללים את הבנק הלאומי של קנדה, בנק לאומי, Banca Transylvania, ומשרד הבריאות בישראל.
במהלך השנים האחרונות ניכר גידול בהתעניינות ובהשקעה ב-RPA (מיכון תהליכים רובוטיים) במטר למכן תהליכי עבודה פנימיים. תזרימי עבודה קשורים לקשר ללקוח יכולים להפיק תועלת זהה, אם לא יותר, ממיכון תהליכים. עם זאת, תהליכים מול לקוחות הינם בלתי צפויים ומורכבים יותר. היכולת לבנות ממשקים דיגיטליים, שילובים ותהליכי מיכון ללא שימוש בקוד הופכת את FICX לאידיאלית למיכון מהיר של תהליכים הפונים ללקוחות. FICX מקלה על חברות לעצב ולבנות תזרימי עבודה מאובטחים וממוכנים של חוויית משתמש מבלי לכתוב קוד.
על פי מחקר של גרטנר, יותר מ -80% מהארגונים אומרים שהם מצפים להתחרות בעיקר בהיבט של חוויית הלקוח. גרטנר מדווחת בנוסף על עלייה ניכרת בהוצאות בתחום חוויית המשתמש, כאשר 74% מהחברות שנשאלו ציינו כי הן מצפות להגדיל את התקציב שלהן. פורסטר מציינת כי עלייה של נקודה אחת במדד חוויית הלקוח הקנייני שלה יכולה להגדיל את ההכנסות ביותר ממיליארד דולר, כאשר שיפורים נוספים בחוויית המשתמש יובילו לצמיחת גדולה אף יותר של ההכנסות.
"הביקוש לטכנולוגיית חוויית משתמש עולה ככל שיותר ארגונים מקצים הון כדי לספק את החוויות הדיגיטליות ללא מאמץ שהלקוחות מצפים ממספקי שירותים", אמר יגאל אוחיון, מנהל ההשקעות ב-NAventures. "יש מעט כלי תוכנה טובים וזמינים המסוגלים למיכון והתאמה של מסע הלקוח בדרך בה FICX יכולה לעשות. השקעה ב-FICX מעניקה לנו נתח בשוק מתפתח כמו גם גישה לטכנולוגיית מיכון חוויית משתמש מתקדמת ".
אודות FICX
FICX מדמיינת מחדש את הדרך בה חברות מובילות משנות באופן דיגיטלי את חוויות הלקוח שלהן. כחלוצה ומובילה בפיתוח ומיכון אפליקציות חוויית משתמש ללא שימוש בקוד, מעצימה FICX ארגונים מודרניים לבצע דיגיטציה ומיכון מהירים של מסעות חוויית המשתמש וליישם אותם בכל מקום בו הם יוצרים מגע עם הלקוחות. ביטול החיכוכים מאינטראקציות המכירה והשירות עוזר ללקוחות שלנו לקצץ עלויות, להמיר יותר מכירות ולשמור על לקוחות מרוצים. למידע נוסף בקור ב-www.ficx.io.