גידול משמעותי של 60% בקניית פריטי אופנה באתרי קבוצת USHOPS לעומת חודש שעבר
גם גברים קונים ביגוד! החלוקה המגדרית מצביעה על חלוקה של 50% ברכישות נשים ו- 50% רכישות גברים
70% מהלקוחות שרוכשים אופנה הם בגילאי 20-50
מה קונים? החלוקה בקטגוריית האופנה היא: 70% קונים ביגוד ו- 30% הנעלה. בנוסף הישראלים קונים קולקציות שלא נמכרות בישראל ואוהבים לשמור על קו אופנתי ייחודי.
בצל הסגרים בישראל וחוסר הזמינות של חנויות פיזיות פתוחות, עלייה גבוהה בביקושים לקטגוריית הנוער והילדים
לאחר שיריית הפתיחה הראשונית של חודש הקניות הגדול, נובמבר, שוגרה לאוויר, ומספר לא מבוטל של רכישות נעשה כבר ברחבי הרשת, התפנו בקבוצת USHOPS , המתמחה ביבוא אישי מארה"ב, לסכם את המחצית הראשונה של החודש שנחשב בהחלט לקו ההתחלה. מהנתונים עולה כי ניכר גידול בקניות לקוחות החברה בשלל אתרי המכר בתפוח הגדול כמו גם גידול במספר הנרשמים לשירות לקבלת כתובת אמריקאית. כמו כן, מסתבר שהלקוחות החלו את רכישותיהם במקביל למבצעים המוקדמים בארה"ב, ובעיקר במותגים שהציגו הנחות אטרקטיביות כמו למשלNautica,Gap,Walmart The children’s place, Uniqlo ואתרים נוספים.
"אנו רואים גידול משמעותי בקניית פריטי אופנה באתרים של הקבוצה USHOPS ו- BUY AMERICA שעומד על 60% ביחס חודש שעבר. הלקוחות של USHOPS מתאפיינים בצרכנות נבונה, מאתרים את ההנחות הטובות ביותר למותגים האהובים עליהם ומחדשים את ארון הבגדים בקולקציית החורף העדכנית שנמכרת בארה"ב בהנחות שמגיעות גם ל-70%". אומר ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת USHOPS ומוסיף "עוד מעניין לגלות את מאפייני הקניות של הישראלים, כמו למשל השוויון המגדרי: החלוקה עומדת על 50- 50 בהיקף רכישות בגדים בין גברים לנשים, מה שמלמד אותנו כי בניגוד למה שנהוג לחשוב גברים קונים ביגוד – והרבה".
מנתונים מעניינים נוספים שחושפת קבוצת USHOPS מסתמן כי גילם של אלו הרוכשים פריטי אופנה באמצעות הרשת עולה, ו- 70% מביניהם מצויים בין הגילאים 20-50. בנוסף, רבים מהרוכשים מחפשים קולקציות שאינן נמכרות בישראל בכדי לשמור על קו אופנתי וייחודי. ומה הם אוהבים לשים בתוך הסל הוירטואלי? מעילים, סוודרים, ג'ינסים לנשים ולגברים וכן הלבשה תחתונה ופיג'מות. אגב, בצל הסגרים בישראל וחוסר הזמינות של חנויות פיזיות פתוחות, חלה עליה מטאורית גם בקטגוריית הנוער והילדים, כאשר הרכישות מתמקדות בעיקר בסווצ'רים, חליפות פוטר, טייצים, חולצות טישרט ארוכות, מעילים ועוד.
מבצעי Black Friday ששווה להכיר:
אופנת ילדים:
The children's place 50-70% הנחה
מעיל לילדות במחיר 19.99 דולר במקום 49.95 דולר
מגוון חולצות טישרט לילדים 5.25 דולר במקום 10.50 דולר
לאופנת ילדים מעניק עד עד 60% הנחה על ביגוד לילדים GYMBOREE אתר
שמלה במחיר של 11.98 דולר במקום 29.95 דולר
גברים:
פתחה במבצעי טרום בלאק פריידי עם 40% הנחה על מגוון פריטים
פליז לגברים 19.99 דולר, במקום 40 דולר
מעיל לנשים 49.99 דולר במקום 100 דולר
מציעים 50-70% הנחה על מגוון פריטי אופנה לגברים Nautica
חולצה במחיר 19.99 דולר במקום 69.50 דולר
סריג לגבר במחיר 24.99 דולר במקום 89.50 דולר
נשים:
Victoria's secret עד 70% הנחה על מגוון ענק של פריטים בקטגוריית ה – sale:
חולצת פיג'מה סאטן במחיר 29.99 דולר, במקום 59.90 דולר
אאוטלט לנעלי ניו באלאנס המעניק עד 50% הנחה על מגוון נעליים לנשים ולגברים
נעלי ניו באלאנס לנשים 33 דולר, במקום 69.99 דולר
Rockport במגוון דגמים בהנחות של עד 70%
דוגמא:
נעלי גברים 27.99 דולר במקום 109.95 דולר
לינקים לאתרים ולסיילים השונים:
באתר BUY AMERICA נפתחה קטגוריית EARLY BLACK FRIDAY המציעה מגוון מותגים אמריקאים בהנחות מיוחדות לקראת הבלאק פריידי .
לפני התשלום מומלץ להיכנס לאתר www.retailmenot.com המציע קופונים לאתרים השונים ואשר יכול להוזיל את הקנייה עוד יותר.
- שירות הלקוחות של החברה יעניק מענה במגוון רחב של פלטפורמות : וואטס אפ, אימייל, פייסבוק ובאתר ויהיה זמין לכל נושא באתר החברה .