- בכרטיס מאסטרקארד נטען של דואר ישראל
- מקבלים הטבה של עד 20 דולר
לקראת חגי הקניות והחל מהשבוע, יוצאת חברת דואר ישראל בשיתוף פעולה עם אתר הסחר המוביל Amazon.com ומאסטרקארד, במסגרתו הרוכשים באתר Amazon.com בכרטיס מאסטרקארד נטען של הדואר, ייהנו החל מהיום (א') 25.10 ועד ה-7.11, מהטבה של 20% ברכישה בלפחות 40 דולר בקוד ILP20. ההטבה המקסימלית היא 20 דולר, ברכישה עד 100 דולר והינה חד פעמית לכרטיס.
בדואר ישראל מעריכים, כי למרות הקורונה, צפוי השנה מספר הזמנות שיא בחגי הקניות של כ-15 מיליון חבילות שיוזמנו מחו"ל בחודשים נובמבר-דצמבר. מדובר בגידול קל של 3.5% בכמות, מול תקופה מקבילה אשתקד וגידול של כ-11% במשקל מול תקופת חגי הקניות ב-2019. בשנת 2019 מסרה חברת דואר ישראל כ-68 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל.
אבי בלו, מנהל בנק הדואר, בדואר ישראל, "בנק הדואר הוא הרשת הגדולה בישראל לשירותים פיננסיים, הפרושה באמצעות מאות יחידות דואר ברחבי הארץ. בתקופת הקניות אנו רואים גידול משמעותי ברכישת ובשימוש בכרטיסים נטענים שמאפשרים קניה בטוחה ברשת. מאסטרקארד נטען של בנק הדואר הוא כרטיס רב מטבעי ונטען בשקל, אירו וליש"ט, אותו ניתן לרכוש בסניפי הדואר או באתר החברה, ומתאים ללקוחות כל הבנקים. ניתן להטעין את הכרטיס עד 20 אלף שקל בסניפי הדואר או באתר, ולבצע עסקאות במאות אלפי אתרי קניות בארץ ובעולם".
"אנו שמחים להיות חלק משמעותי ומרכזי במהפכת הקניות המקוונת", אמר בלו, "חברת דואר ישראל היא שחקן מרכזי ביבוא האישי מחו"ל במיון ומסירת החבילות, וגם בנק הדואר מציע פתרונות משלימים לסחר המקוון. מתוך כמיליון כרטיסים נטענים במדינת ישראל, אנחנו מהווים בכ-70% מהשוק. הכרטיסים הנטענים של בנק הדואר מאפשרים רכישה קלה, נוחה ובטוחה בכל האתרים הבינלאומיים והישראליים ללא חשש מהונאות. הכרטיסים מאובטחים, מאפשרים שליטה בהוצאות, ומתאימים לכלל האוכלוסיה, כולל לבני נוער וצעירים, שיכולים לבצע רכישות ללא חשש לחריגה בתקציב".