- יצרנית וקמעונאית הרהיטים הצרפתית משיקה פתרון לתכנון ביתי תלת ממדי לכל החנויות ברחבי העולם, כולל שילוב הפתרון באתר האינטרנט שלה.
- בשנה אחת, למעלה מ-6,000 פרויקטים של עיצוב עבור לקוחות כבר נוצרו ונשמרו.
- "HomeByMe for Home Retailers" מספק חוויה תלת ממדית, רב-ערוצית ורציפה בין האינטרנט לחנות המרתקת את הצרכנים ומגדילה את המכירות.
דאסו סיסטמס הודיעה שחברת Gautier אשר מעצבת, מייצרת וקמעונאית רהיטי בית הצרפתית הבינ״ל, משתמשת בפתרון תכנון הבית התלת-ממדית "HomeByMe for Home Retailers" כדי לספק ללקוחות חוויה מלאה בהתאמה אישית בחנות ובאינטרנט המעודדות מעורבות שיתופית ומגדילות מכירות.
Gautier השיקה את "HomeByMe for Home Retailers" ב-72 חנויות בצרפת, ותמשיך לפרוס את הפתרון לכל 120 החנויות הבינלאומיות שלה. תוך שנה אחת בלבד נוצרו ונשמרו יותר מ-6,000 פרויקטים של עיצוב עבור לקוחות באמצעות הפתרון, כולל 8,200 עיבודים ברזולוציה גבוהה של עיצובים לחדרי לקוחות. בשנת 2021 הפתרון ישולב באתר האינטרנט של Gautier, כדי לאפשר ללקוחות לעצב ולהשלים את הפרויקטים והרכישות שלהם ברשת – בכל עת ומכל מקום – בנוחות בביתם אובחנות יחד עם מעצב פנים מיומן.
" Gautierהוא יותר מסתם קמעונאי ויצרן. אנו מתפתחים לקראת מילוי תפקיד חדש כמעצב פנים שיכול לספק ללקוחות ייעוץ מותאם אישית, חווית עיצוב סוחפת והצעה מלאה לעיצוב הבית, שלדעתנו הם המפתח לשביעות רצון הלקוח ונאמנותו", אמר דייוויד סולארד, מנכ"ל Gautier. "רצינו כלי תכנון תלת ממדי מדורג שיכול לספק רישומים פוטו-ריאליסטיים מתקדמים ויכולות מציאות מדומה ומוגברת, כמו גם לרכז את כל המוצרים וגם את פונקציות המתכנן והתצורה. במהלך העשור הקרוב, פתרון ה-"HomeByMe for Home Retailers" של דאסו סיסטמס יהווה את ליבת האסטרטגיה שלנו לפנות באופן אישי לכל לקוח ולחזק את המותג שלנו."
בשוק תחרותי, על קמעונאים ביתיים להתמודד עם המגמה הצרכנית של התאמה אישית תוך ניהול הרגלי קניות מתפתחים, מערכות טכנולוגיות מהדור הקודם, וחוסר תובנות לגבי התנהגות הקונים. "HomeByMe for Home Retailers" מספק חוויה תלת ממדית, רב-ערוצית ורציפה בין האינטרנט לחנות. עובדים מקצועיים בחנות ומעצבי פנים יכולים לעבוד עם לקוחות בכדי לספק המלצות אישיות ולהפיק הצעות פריסה מדויקות תוך שניות. לקוחות יכולים ליצור עיצובים מפורטים ביותר עם מידות והעדפות מדויקות על סמך זמינות מלאי בזמן אמת וחישובי עלויות, ולטבול בתצוגות של 360 מעלות לפני שהם שולחים את ההזמנה למפעל הרהיטים באופן אוטומטי.
"סקרים הראו כי אסטרטגיות רב-ערוציות לשיפור הבית תורמות באופן משמעותי להגברת מעורבות הלקוחות ולחיזוק החלטות הרכישה – מניע מרכזי בעת משבר הקורונה. בנוסף, פתרונות תכנון תלת ממדי מביאות לשביעות רצון גבוהה של הלקוחות כלפי פרויקטים כתוצאה ממעורבותם באופן פעיל בתכנון שלהם ובהשגת תוצאה נכונה", אמר וינסנט פיקו, מנכ"ל, 3DVIA, דאסו סיסטמס. "Gautier היא הקמעונאית הבינלאומית הראשונה שמציעה "HomeByMe for Home Retailers" בחנויות שלה, ומאשרת בכך את מחויבותה לסייע ללקוחות לקבל את ההחלטות הנכונות לביתם."
מדיה חברתית:
להתחברות ל-דאסו סיסטמס ב-Twitter Facebook LinkedIn YouTube
למידע נוסף: "HomeByMe for Home Retailers" מבית דאסו סיסטמס:
https://www.3ds.com/products-services/3dvia/space-planning-software/homebyme-for-home-retailers/
פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס , תוכנת עיצוב בתלת-ממד, פתרונות ה-3D Digital Mock Up, ו-Product Lifecycle Management (PLM): http://www.3ds.com
אודות Dassault Systèmes
דאסו סיסטמס, חברת ה-3DEXPERIENCE, הינה קטליזטור לקידום אנושי. אנו מספקים לעסקים ולאנשים סביבות ווירטואליות על מנת לדמיין חידושים בני קיימא. הפתרונות המובילים של דאסו סיסטמס משנים את האופן בו מוצרים מתוכננים ומיוצרים. על ידי יצירת תאומי חוויה וירטואליים של העולם האמיתי באמצעות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE ויישומים שלנו, הלקוחות שלנו פורצים את גבולות החדשנות, הלמידה והייצור. החברה מביאה ערך ליותר מ-290,000 לקוחות ללא קשר לגודלם, בתעשיות השונות במעל ל-140 מדינות. למידע נוסף בקרו ב- www.3ds.com