יום שישי , מאי 3 2024
Home > גיימינג > ENTERTAINMENT > איך תצפו בגמר האירוויזיון בצורה Phenomen- phenomenal?

איך תצפו בגמר האירוויזיון בצורה Phenomen- phenomenal?

ישראלים אוהבים לצפות באירוויזיון בקבוצות גדולות, כך עולה מסקר של Booking.com. אז איפה תוכלו להתאסף לצפייה משותפת בנועה קירל? קבלו כמה דרכים לעשות זאת בכיף

תל אביב – 10 במאי 2023 – תחרות האירוויזיון 2023 החלה אתמול בליברפול עם התרגשות גדולה, ולכבוד התחרות חשפה Booking.com, פלטפורמת הנסיעות הדיגיטלית המובילה, כי 96% ממעריצי התחרות הישראליים מתכננים לצפות בתחרות כולה, ו-36% מהם מתכננים להיפגש בביתם, אצל המשפחה או לבלות עם חברים בצפייה משותפת בתחרות במקומות אירוח, ברים ומסעדות.

מדי שנה העיר המארחת מקדמת בברכה אלפי אורחים מרחבי העולם המשתתפים בתחרות, כאשר השנה מתקיימת התחרות בליברפול, אנגליה. עבור כל שאר החובבים והמעריצים, הצפייה בתחרות בבית יכולה להיות מרגשת לא פחות. למעשה, מחקר של Booking.com גם מגלה כי 35.4% מחובבי האירוויזיון הישראלים מצהירים שהאפשרות לצפות בתחרות האירוויזיון עם בני משפחה וחברים היא אפשרות הצפייה הטובה ביותר, לכך נוספים נגישות לכיבוד, אוכל ושתייה אהובים בהישג יד (חשוב ל-31% מהעונים) והיכולת לדון יחד בביצועים ובמבצעים (27% מהעונים).

עם 6.6 מיליון בתי נופש ודירות הניתנים להזמנה מיידית ברחבי העולם, Booking.com אספה כמה מקומות אירוח מקומיים המותאמים לצפייה משותפת באירוויזיון (וביוניקורן שלנו) כמו דירות נופש או וילות, או מקומות בילוי כגון ברים ופאבים בישראל.

אלסנדרו כאלארי, מנהל אזור איטליה, מלטה וישראל ב-Booking.com אמר: "בין אם אתם חוגגים את התחרות בליברפול, או נהנים מהנוחות של בתי נופש כשאתם מוקפים בחברים ובני משפחה, ל-Booking.com יש אפשרויות מצוינות ומגוונות לכל חובב מוזיקה. כשותפי הנסיעות הרשמיים של תחרות האירוויזיון 2023, אנו מחויבים ליצור את ההזמנה המושלמת עבור מעריצי אירוויזיון בכל מקום – לאן שהמסעות שלהם בהשראת המוזיקה הטובה עשויים לקחת אותם".

בר בכפר, שרונה: למרגלות הר התבור, בין הנופים של העמקים, ניתן לשהות בוילה מפנקת ומרווחת במיוחד, המתאימה לעד 8 איש בארבעה חדרי שינה נפרדים. עם גודל של 200 מ"ר, הוילה רחבת הידיים הזו מציעה שטח ציבורי רחב עם ספות ומקומות ישיבה שיתאימו במיוחד לרגעים הגורליים של הגמר, ובתחום הכיבוד ניתן למצוא מכונת קפה ומיני בר, ואפילו מדיח כלים, כדי שאף אחד לא ישטוף כלים אחרי הגמר. במהלך השהות בוילה ניתן לבלות בבריכה הפרטית, בסיור יקבים מקומיים או בהכנת "על האש" במתקן הברביקיו המובנה במרפסת.

בית קסום מהמאה ה-19 בגליל, עילבון: הוילה העתיקה והמעוצבת, מתאימה לעד 4 אורחים ומציעה נוף להרים, מתחם ברביקיו מסודר ומטבח רחב ידיים מצויד להכנת ארוחות בצורה מושלמת, כולל מדיח כלים ותנור. בין ביצוע לביצוע, ניתן להתרשם מהעיצוב העתיק והשמור של יחידת האירוח, עם הקפדה על אבנים עתיקות, גסות וחשופות, לצד רצפה צבעונית ומרשימה. עוד בוילה: טלוויזיה חכמה וגדולה עם שירותי צפייה מקוונים, גינה פרטית עם ריהוט גן, כסאות לילדים ומכונת כביסה.

Shenkin Apartments by Master – למי שמעוניין להישאר בגבולות המרכז, בלב תל אביב נמצא אחד ממקומות האירוח היפים והמעוצבים שניתן למצוא, עם מספר דירות נופש המעוצבות ברוח צעירה ומודרנית. לכל דירה מטבח מאובזר הכולל מקרר ותנור, סלון מפואר וטלוויזיה גדולה לצפייה איכותית בתחרות השירים. הדירות מתאימות לאירוח של עד 8 נפשות, עם חדרי שינה נפרדים ומרפסות. לפני או אחרי התחרות, ניתן להתאמן בחדר הכושר שבמקום או לקפוץ לרחצה בחוף הים, הממוקם כקילומטר וחצי מהדירה. מקום האירוח מציע שירות של השכרת אופניים ורכב, וניתן ליהנות מרכיבה על אופניים בסביבה.

סיור ברים ברחובות תל אביב כולל צפייה בגמר – בסיור הברים התל אביבי הזה תגלו מחדש את סצנת חיי הלילה של העיר שלא נחה אף פעם, במיוחד בערב הגמר של האירוויזיון ונועה קירל. במהלך הסיור יוצגו ברים חדשניים ומיוחדים, כולל כניסה למועדונים מובילים בהם המשתתפים יזכו ליהנות מיחס VIP. את הסיור יעביר מדריך מומחה לחיי הלילה של תל אביב, ותוכלו ליהנות מכוס בירה צוננת הכלולה במחיר .

תחרות האירוויזיון 2023 מביאה לחיים את מיטב התרבות, המוזיקה והבידור מאירוע המוזיקה החיה הגדול בעולם. 24% מהמעריצים הישראליים שיתפו שהדבר האהוב עליהם באירוויזיון הוא ההזדמנות ללמוד על מדינות ותרבויות אחרות, ולקבל השראה לאן לנסוע בנסיעות הבאות שלהם, בעוד 21% טענו שזו הזדמנות טובה כדי לחגוג את הגיוון וההכלה של עמים, סגנונות ומדינות שונות. הדבר בולט במיוחד כאשר 68% מהעונים אמרו שהם להוטים במיוחד לתמוך בתחרות הזו בליברפול השנה בעקבות הניצחון של אוקראינה בשנה שעברה.

מתודולוגיה

מחקר מייצג ארצי שבוצע על ידי Censuswide של 1,000 ישראלים בין ה-27 ל-31 במרץ 2023.

אודות Booking.com:

כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), משימתה של  Booking.com היא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר. על ידי השקעה בטכנולוגיה שמסייעת בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון טיולים, חופשות ונסיעות, המרקט-פלייס של Booking.com מחבר מיליוני תיירים ותיירות עם חוויות בלתי נשכחות בכל יום. למידע נוסף, עקבו אחרי @Booking.com ברשתות החברתיות או בקרו באתר globalnews.booking.com.

About מאיר עשת

Check Also

לנפוש בתוך קליפ: Booking.com מציגה את היעדים שבהם צולמו הקליפים לשירים המפורסמים בעולם

מאז המצאת הטלוויזיה, שירים המושמעים בקליפ וידאו מאפשרים הצצה לעולמם המיוחד של האמנים שיצרו או …

נגישות