יום שישי , מרץ 29 2024
Home > חדשות > עסקאות > חברת Infinidat ממנה את Exclusive Networks ישראל כמפיצה שלה

חברת Infinidat ממנה את Exclusive Networks ישראל כמפיצה שלה

חברת Infinidat, הספקית המובילה לפתרונות אחסון נתונים מרובי פטה-בייט, ממנה את Exclusive Networks ישראל כמפיצה שלה. במסגרת ההתקשרות בין החברות הוסכם כי EN ישראל תהיה אחראית להפצה של פתרונות Infinidat לשוק הישראלי, תיקח חלק בהכשרת המשווקים ובהדרכות ללקוחות ותתמוך במערך המכירות המקומי של החברה.

פתרונות אחסון הנתונים מבוססי התוכנה של Infinidat מתוכננים על מנת לנהל את עומסי העבודה הגבוהים ביותר. החברה סיפקה מעל 6  אקסה-בייט סביב העולם, עם אקסה-בייט אחד בחצי השנה האחרונה. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של  Infinidatעונה על הדרישות לאחסון מידע גדול יותר, מהיר יותר ופחות יקר.

אורן ישרים מנהל אזורי ב INFINIDAT. מורן ג'רסי מנהל פעילות EXCLUSIVE NETWORKS

אורן ישרים, מנהל אזורי ב- Infinidat, מסר כי: "Exclusive Networks מטפלת בהפצת פתרונות האיחסון של Infinidat באיזורים שונים בעולם וכעת תפיץ את פתרונותינו גם בישראל. אנו סמוכים ובטוחים כי היכולת של EN לתמוך ביצרנים ובלקוחות שלהם תוכיח את עצמה ותתרום להמשך מתן שירות מצוין ללקוחותינו ושותפינו העסקיים בישראל".

מורן ג'רסי, מנהל הפעילות של Exclusive Networks בישראל מסר כי: "בעולם שבו אנו פועלים שבו כמויות המידע הפעיל הן עצומות, יש צורך אקוטי במערכות אחסון, אחזור והתאוששות מאסון מתקדמות וגמישות. Infinidat מציעה את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם האחסון לארגונים גדולים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה ונציע ל- Infinidat ולקוחותיה סל כולל של שירותים הכולל הפצה, הדרכה, שרות ותמיכה".

אודות Exclusive Networks ישראל

Exclusive Networks ישראל, לשעבר ScureWave, היא חלק מ- Exclusive Networks העולמית, קבוצת ההפצה הגדולה בעולם לפתרונות סייבר וענן. הקבוצה היא VAD  אמתי המציעה שירותי מומחה והדרכות ומייצגת את היצרנים המובילים בעולם.  הקבוצה מחזיקה ביותר מ-50 משרדים בחמש יבשות ולה נוכחות ביותר מ-100 מדינות. מחזורה השנתי של החברה עומד על יותר משני מיליארד אירו. בשנת 2019 רכשה החברה את חברת ההפצה הישראלית SecureWave , בניהולו של מורן ג'רסי, והפכה אותה לשלוחה שלה בישראל. בין היצרנים שאותם EN Israel מייצגת: FireEye, Arista, Thales, Allot, Infoblox, PulseSecure,  Fortinet ו- Vectra.

אודות  Infinidat

חברת Infinidat מסייעת לארגונים ולספקי שירותים להעצים את היתרון התחרותי שלהם, המונע על ידי נתונים. הארכיטקטורה הממוקדת של Infinidat מספקת זמן אחזור של למטה ממילי-שניה, זמינות של 100% ויכולת לגדול עם עלות בעלות כוללת נמוכה משמעותית לעומת טכנולוגיות אחסון מתחרות. החברה הוקמה על ידי חלוץ תעשיית האחסון, משה ינאי, בשנת 2011 והיא סיפקה עד היום נפח אחסון של למעלה מ-6 אקסה-בייט ברחבי העולם.

About מאיר עשת

Check Also

ERP Logic עברה הסמכה לפתרון ה-ERP בענן GROW with SAP

חברת ERP Logic, סיימה בהצלחה את ההסמכה של SAP, המובילה בפיתוח יישומים ארגוניים, לפתרון ה-ERP …

נגישות