יום שישי , אפריל 19 2024
Home > חדשות > עסקים ודוחות כספיים > מטריקס מפרסמת את תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2020 ומציגה צמיחה בכל המדדים

מטריקס מפרסמת את תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2020 ומציגה צמיחה בכל המדדים

מטריקס פרסמה הבוקר את תוצאות הרבעון השלישי של שנת  2020 ואת תוצאות תשעת החודשים הראשונים של השנה. בשנה מאתגרת זו מטריקס רושמת נתוני צמיחה ברבעון השלישי בכל המדדים (הכנסות, רווח גולמי, תפעולי, נקי ו- EBITDA), בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה רושמת מטריקס צמיחה בכל המדדים המרכזיים וכן שיא כל הזמנים בכל מדדי ההכנסות והרווח. מטריקס מציגה שיעורי רווחיות זהים ואף טובים יותר ברווח הגולמי, התפעולי והנקי הן ברבעון והן בתקופה.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס. צילום עידן גרוס

הכנסות מטריקס ברבעון השלישי הגיעו לסך של כ- 975.6 מיליון ₪, בהשוואה לכ- 953.4 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 2.3%. הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הגיעו לכ- 2.8 מיליארד ₪, בהשוואה לכ- 2.69 מיליארד ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 4.3%.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי של השנה גדל בכ- 5% והסתכם בכ- 141.5 מיליון ₪ ועמד על שיעור של כ- 14.5% מהמכירות לעומת כ- 134.7 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו כ- 14.1% מהמכירות. הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל בכ- 4.4% והסתכם בכ- 400.8 מיליון ₪ ועמד על שיעור של כ- 14.3% מהמכירות, בהשוואה לכ- 383.9 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, שהיוו שיעור זהה מהמכירות.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי צמח בכ- 7.4% והסתכם בכ- 73 מיליון ₪, שהיוו כ- 7.5% מהמכירות, בהשוואה לכ- 68 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו כ- 7.1% מהמכירות.  הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמח בכ- 10.6% והסתכם בכ- 207.2 מיליון ₪, אשר היוו כ- 7.4% מן המכירות בהשוואה לכ- 187.4 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, אשר היוו כ- 7% מהמכירות.

הרווח הנקי ברבעון השלישי צמח בכ- 3% והסתכם בכ- 45.2 מיליון ₪, שהיוו כ- 4.6% מהמכירות, בהשוואה לכ- 43.9 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו שיעור זהה מן המכירות. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ- 129.9 מיליון ₪, שהיוו כ- 4.6% מן המכירות, בהשוואה לכ- 119.7 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, שהיוו כ- 4.4% מהמכירות, גידול של כ- 8.5%.

מטריקס ממשיכה במדיניות חלוקת הדיבידנדים מדי רבעון בשיעור של עד 75% מן הרווח הנקי. הבוקר, עם פרסום הדוחות לרבעון השלישי, הכריזה מטריקס על חלוקת דיבידנד נוסף בשיעור של 50 אג' למניה שהם כ- 31 מיליון ₪. סה"כ חילקה מטריקס מאז תחילת 2020 דיבידנדים בסך מצטבר של כ- 94 מיליון ₪, גידול של כ- 10.4% בהשוואה לדיבידנדים שחולקו בתקופה המקבילה אשתקד.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "אנו מדווחים היום על תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים של שנה מאתגרת מאוד בישראל ובעולם. למרות המשבר הצגנו שיפור בכל המדדים המרכזיים – הכנסות, רווח גולמי, רווח תפעולי, רווח נקי, EBITDA ותזרים המזומנים. 

מטריקס היא כיום חברת הפרויקטים הטכנולוגיים, האפליקטיביים והתשתיתיים הגדולה בישראל. שפע הפתרונות שלנו לתקופה זו בעולמות הטרנספורמציה הדיגיטלית, שרשרת האספקה והלוגיסטיקה, תשתיות פיסיות ותשתיות ענן,  AI וסייבר לצד מגוון הפתרונות שלנו לעולמות הבריאות, הביטחון, התחבורה והפיננסים מציבים את מטריקס בעמדה טובה במהלך המשבר המתמשך ובעמדה מצוינת בנקודת היציאה ממנו שנקווה שתגיע במהרה.  11,000 עובדי מטריקס לוקחים חלק פעיל בהתמודדות עם האתגרים שמציבה המגיפה ללקוחותינו ובכישרון רב מאפשרים ללקוחותינו לצלוח את המשבר באופן מיטבי. אני מודה ללקוחותינו על האמון והשותפות הארוכה וכן לעובדינו הרבים  על המסירות בתקופה מטלטלת זו".

About מאיר עשת

Check Also

 Carbyne מודיעה על קבלת השקעות משמעותיות מ- AT&T Ventures ו-Socium Ventures

אמיר אליחי, מנכ"ל ומייסד קרביין: "ההצלחה שלנו היא לא רק במספרים, אלא בתרומה פעילה לעיצוב …

נגישות