יום שישי , אפריל 26 2024
Home > היי טק > אפליקציות אינטרנט > פרימיס יוצרת שותפות עם USA Today לסינדיקציה של תוכן

פרימיס יוצרת שותפות עם USA Today לסינדיקציה של תוכן

פלטפורמת גילוי הווידאו מציעה עכשיו תוכן של USA Today לכל השותפים המפרסמים

תל אביב, 16 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

פלטפורמת גילוי הווידאו Primis (חלק מיוניברסל מקאן וקבוצת אינטרפבליק) יצרה שותפות עם USA Today (פרסום הדגל של הבעלים שלו, גנט) להפצת התוכן שלו ברחבי הרשת של פרימיס.

השותפות הזאת תאפשר לפרימיס להוסיף ספק של תוכן מאוד איכותי לספריית תוכן הווידאו הנרחבת שלה. תוכן הווידאו של USA Today יהיה זמין עכשיו דרך גילוי ווידאו לשותפים המפרסמים (של תוכן) של פרימיס.

פרימיס יוצרת שותפויות עם שותפי סינדיקציה כדי לספק לשותפים המפרסמים שלה מבחר מגוון של תוכן וידאו באיכות גבוהה לשימוש ביחידת גילוי הווידאו. USA Today היא החברה של ספקי תוכן העילית כמו רויטרס, Live Nation, Jungle Creations, Video Elephant, WatchMojo ואחרים.

"אנחנו נרגשים להציע את התוכן המצוין ש-USA Today מספק לתוך ספריית גילוי הווידאו שלנו", אמר עומר פולק, מנהל התוכן בפרימיס. "התוכן המרתק והאמין ש-USA Today מפיק מבוקש מאוד על ידי השותפים המפרסמים שלנו והמשתמשים שלהם".

פרימיס יוצרת שותפויות עם מפרסמי תוכן שמתמקדים בנושאי עסקים, פיננסים, פנים ובינ"ל. USA Today מצטיין בהספקת תוכן איכותי ואמין בנושאים האלה, ובכך מחבר את אסטרטגיות הפקת הכסף של המפרסמים לתוכן עתיר ביצועים במסגרת מאוד רלבנטית.

אודות פרימיס, גילוי ווידאו

פרימיס Primis היא פלטפורמת גילוי ווידאו שמגדילה את ההכנסות של מפרסמי תוכן בכך שהיא עוזרת למשתמשים שלהם לגלות תוכן וידאו באיכות גבוהה.

מאות מפרסמים דיגיטליים משתמשים בטכנולוגיית גילוי הווידאו שלנו, שמעצימה 200 מיליון ייחודיים בחוויית וידאו מבוססת מעורבות שממליצה על תוכן וידאו שהם אוהבים, ומדלגת אוטומטית על תוכן שאין להם אינטראקציה איתו.

פרימיס היא בבעלות יוניברסל מקאן ו-The Interpublic Group of Companies, Inc. (NYSE: IPG) ומקיימת את אמות המידה הגבוהות ביותר בפרסום דיגיטלי.

אודות USA Today

USA Today שהוקם ב-1982 מבטא את הדופק של האומה, משמש כמארח לשיח האמריקני על ידי הבאת תוכן מרתק באיכות גבוהה באמצעות סיפור ויזואלי ייחודי של הסיפורים בכל הפלטפורמות. USA Today, חדשן בתחום המדיה, מגיע ליותר מ-90 מיליון מבקרים ייחודיים בכל חודש בפלטפורמות דיגיטליות, עם יותר מ-25 מיליון הורדות של האפליקציה זוכת הפרסים שלנו. USA Today הוא בבעלות Gannett Co., Inc. (NYSE: GCI).

About מאיר עשת

Check Also

סקר משתמשי זום לסיכום 2022:

הרבה מדברים מהמכונית ומהמיטה, מנקים רק את חלק החדר שמופיע במצלמה ומכניסים את בעלי החיים להופעות …

נגישות