יום שישי , מרץ 29 2024
Home > היי טק > אפליקציות אינטרנט > להופיע לשיחה עם רטייה של פירט, לצבוע את הרקע בוורוד, לשפר תאורה ולצמצם רעשי רקע: תכונות חדשות בעדכון לזום

להופיע לשיחה עם רטייה של פירט, לצבוע את הרקע בוורוד, לשפר תאורה ולצמצם רעשי רקע: תכונות חדשות בעדכון לזום

אנשים מתחברים טוב בווידיאו, אך העבודה מהבית עדיין מאתגרת, שלא לדבר על משעממת לפעמים. האלמנטים הכיפיים יותר של חוויית העבודה המשרדית אינם שם. כדי להרגיש ׳יצירתי׳, לבטא את האישיות ולהפיח חיים בשיחות הווידאו, מוסיפה כעת זום, בגרסת התוכנה Zoom 5.2 כמה אלמנטים לשדרוג החוויה הכוללת, ביניהם תוספות של מדבקות ופילטרים, שיפורי תאורה ורקע ועד שיפור תנאי השמע.

פילטרים

חלמתם לגדל קרניים של חד קרן? או אולי להפוך בין רגע לפיראט עם רטייה על העין? להפוך את כל השיחה לשחור-לבן? או לשים רקע ורוד? כעת ניתן להתאים אישית את הפילטרים והסטיקרים ולהשתמש בהם תוך כדי שיחה חיה.

https://blog.zoom.us/wp-content/uploads/2020/08/zoom-filters-stickers.gif

תאורה משופרת

הודות לכפתורי שליטה ובקרה משודרגים, ניתן מעתה  לשנות את הגדרות התאורה, לשפר את ריכוך הצילום (touch-up), כך שהמצולמים מוארים היטב בכל מצב. ניתן גם לכוון את בהירות המסך ואת אפשרות ״החלקת פגמי העור״, כדי להיראות הכי טוב שאפשר.

https://blog.zoom.us/wp-content/uploads/2020/08/zoom-touch-up-2.gif

השתקת רעשי רקע

כלבים נובחים וילדים שמשחקים ברקע, לא יהוו עוד בעיה עם אופציית הפחתת רעשי הרקע המשופרים של זום. התכונה החדשה מעניקה אודיו ללא הסחות, כך שגם בראיונות העבודה או העברת מצגות חשובות, כולם יישמעו טוב.

תגובות

אופציה חדשה מאפשרת להראות תגובות לסביבה ולמשתתפים בשיחה: חגיגה, צחוק, לבבות – לוחצים על כפתור התגובות ומשתפים את ההרגשה בן רגע.

https://blog.zoom.us/wp-content/uploads/2020/08/zoom-emojis-reactions.gif

רקעים וירטואליים

בשדרוג החדש ניתן להגדיר את מצגת ה- PowerPoint המועברת כרקע וירטואלי, כך שהדובר מקבל אפקט של ״חזאי טלוויזיה״ ולקריין על רקע הכתוב. אפשר גם להעביר את הווידאו האישי לכל חלק מהמסך ולשחק עם הגודל שלו.

https://blog.zoom.us/wp-content/uploads/2020/08/ppt-virtual-background.gif

התכונות החדשות נמצאות בשדרוג החדש – Zoom 5.2. ניתן, כמובן, להגביל ולהשבית את הפונקציות החדשות ברמת החשבון, הקבוצה והמשתמש

About מאיר עשת

Check Also

סקר משתמשי זום לסיכום 2022:

הרבה מדברים מהמכונית ומהמיטה, מנקים רק את חלק החדר שמופיע במצלמה ומכניסים את בעלי החיים להופעות …

נגישות