יום שישי , אפריל 19 2024
Home > נושאים בכותרות > IoT > לאבטחת מתחמי מגורים ומסחר

לאבטחת מתחמי מגורים ומסחר

משמאל לימין: antenna+SecFlow ו- PowerFlow

ה- Industrial IoT gateway של רד מספק פלטפורמה מאוחדת לטובת שירותי תקשורת מאובטחת

ספקית שרותי התקשורת הדרום אפריקנית MetroFibre בחרה בפלטפורמות ה-IoT התעשייתיות (IIoT) של רד עבור פתרון האבטחה החכם של החברה, ה- Metro-I. ה- SecFlow וה- PowerFlow של רד, שהנם IIoT gateways  ומתגים מוקשחים, ישולבו במערכת אבטחה מהדור הבא המיועדת להגן על מתחמי מגורים פרטיים וקומפלקסים מסחריים, כמו גם קהילות ביישובים מגודרים. רד היא חלוצת התעשייה בתחום ה-IoT התעשייתי ופתרונות מחשוב קצה Computing) (Edge.

מערכת ה- Metro-I הייחודית פרוסה על גבי עמודים באזורים המאובטחים המצויידת ב- SecFlow ו-/או

אילן טבת. צילום דוד גארב

ב- PowerFlow  של רד מאפשרת קישוריות מאובטחת ותגובות  מהירות לכל בעיית אבטחה –  ממיקום מרכזי אחד. המוצרים של רד מחברים פתרונות קישוריות ואבטחה, כגון פלטפורמות ניהול אינטרקום ומבקרים, בקרת גישה, התקני טלוויזיה במעגל סגור וניהול ובקרה על התקניIoT  אחרים המחוברים לרשת באמצעות טכנולגיות LP-WAN, כמו גם מערכות לזיהוי לוחיות רישוי וכפתורי מצוקה. הפתרונות של רד מאפשרים העברה מאובטחת של הנתונים המגיעים מהמכשירים המחוברים לרשת היישר לחדר הבקרה, כדי לאפשר תגובה בזמן אמת, פיקוח וניתוח. Metro-I עושה שימוש ברשת הסיבים הנרחבת של MetroFibre המשתרעת על פני אלפי קילומטרים ומשרתת מתחמי תעשייה, מגורים וקהילות סגורות ברחבי דרום אפריקה.

לדברי אילן טבת, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברד, החברה נרגשת לקחת תפקיד כה חשוב ביוזמה מלאת חזון. "פלטפורמות SecFlow ו- PowerFlow שלנו כוללות את כל היכולות הנחוצות כדי לספק תקשורת ואבטחה משופרות ללקוחות MetroFibre״.

"אנו מאמינים כי החדשנות שבפתרונות של רד מספקת התאמה מושלמת לשירות ה- Metro-I שלנו," אמר חיים דרזון, מנהל פיתוח מוצרים ראשי בחברת MetroFibre. "הם מאפשרים לנו לעשות שימוש חכם בטכנולוגיה רבת עוצמה כדי ליצור סביבה בה האבטחה והבטיחות מנוהלים באופן שיתופי ואנליטי."

רד היא חברת טלקום גלובלית ומובילת שוק בתחום ה-Service Assured Networking לתשתיות קריטיות. פתרונות החברה עונים על צרכי התקשורת המאובטחת של חברות תשתיות, תחבורה וממשל. פתרונות ה-SAN של החברה משולבים בפרוייקטים רחב יהיקף בתחומי רשתות IoT תעשיתיות, רשתות WAN תפעוליות, מחשוב fog/edge, מעבר מרשתות TDM לרשתות מיתוג מנות, הגנה מרחוק על רשתות ולפרוייקטי הטמעה של ערים חכמות. מעל ל-16 מיליון ממוצרי רד מותקנים ברחבי העולם והיא עובדת בצמוד לספקי שירות ומפעילים מהשורה הראשונה. רד, שנוסדה בשנת 1981, היא חברה בקבוצת רד, מובילה עולמית בתחומי פתרונות טלקום, לה הכנסות שנתיות של מעל 1.5 מיליארד דולר.

About מאיר עשת

Check Also

Cavli Wireless תחשוף את הדור הבא של IoT מבוסס LPWAN עם C42GM, מודול IoT סלולרי חכם, ב-Embedded World 2022, גרמניה

מודול ה-IoT המאובטח עבור רשתות של ספקים ברמה גבוהה יוצג בפני למעלה מ-100,000 נציגים מרחבי …

נגישות