יום שישי , מרץ 29 2024
Home > רובוטיקה > Robots מתקינה את הצי הגדול ביותר של רובוט חיטוי אוטונומיים במחוז חינוך בארה"ב

Robots מתקינה את הצי הגדול ביותר של רובוט חיטוי אוטונומיים במחוז חינוך בארה"ב

37 רובוטים ממלאים תפקיד חיוני בהחזרת תלמידים בבתי ספר בניו מכסיקו שנפגעו קשה מהקורונה לכיתות

אודנסה, דנמרק, וגאלאפ, ניו מקסיקו, 26 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

Blue Ocean Robotics, היצרנית של רובוט החיטוי האוטונומי UVD Robots המצויד באור UV-C, נבחרה על ידי בתי הספר של מחוז גאלאפ מקינלי (GMCS) בניו מקסיקו לספק 37 UVD Robots לבתי הספר של האזור כדי לעזור להילחם בנגיף הקורונה ומחלות זיהומיות אחרות.

"הקורונה גבתה מחיר יוצא דופן מהקהילה שלנו. הבטיחות של התלמידים והעובדים שלנו, פיתוח תוכנית להחזיר אותם לבית הספר באופן בטוח ככל האפשר היא הדאגה העיקרית שלנו" אמר המפקח על בתי הספר בגאלאפ מקינלי מייקל היאט. "רצינו פתרון חיטוי גדול יותר ולטווח ארוך יותר, שיוסיף שכבה של הגנה ויחטא משטחים ואת האוויר בבניינים שלנו ויעזור להילחם בקורונה, הצטננויות, שפעת ומחלות זיהומיות עוד שנים רבות".

ב-GMCS נכללת קהילה עם הרבה אזורים כפריים שמתמודדים עם בעיות תשתית שהופכים את הלמידה הווירטואלית לאתגר, בערך 1,500 תלמידים אין להם אינטרנט בבית. האזור גם מחנך תלמידים רבים של החינוך המיוחד שלומדים טוב יותר בכיתה.

"שלא כמו רובוטי חיטוי נייחים, ה-UVD Robot הוא רובוט אוטונומי באופן מלא. הוא משלב אור UV-C כדי לחטא נגד נגיפים וחיידקים על משטחים ואת האוויר, והורג 99.99 אחוז מהמיקרואורגניזמים בתוך 10 דקות בערך בכל חדר שהוא מחטא", אמר קלאוס ריסגר, מנכ"ל Blue Ocean Robotics.

"בחרנו את UVD Robots אחרי סקירה קפדנית של רובוטי חיטוי רבים", אמר היאט. "UVD Robots מילאו את כל הדרישות שלנו כולל מצוינות טכנית, בשלות והיסטוריה, איכות התקנה תמיכה טכנית ותחזוקה וערך כולל".

"אנחנו נרגשים להודיע על ההתקנה של רובוטי חיטוי אוטונומיים שהיא לדעתנו הגדולה ביותר במחוז חינוך כלשהו בארה"ב", אמר פיטר יואול נילסן, מנכ"ל UVD Robots. "לכבוד הוא לנו לעבוד עם GMCS ולהגיע מעבר לקורונה ולהביא חיטוי ברמה של בית חולים לאזור החינוך".

אודות UVD Robots

UVD Robots היא חלק מאחת מהקבוצות המובילות בעולם בפיתוח של רובוטי שירות מקצועיים, Blue Ocean Robotics, שכוללת את המותגים GoBe Robots ו-PTR Robots. המטה של Blue Ocean Robotics נמצא באודנסה, דנמרק ולאחרונה היא נכללה ברשימת Top 10 של "חברות הרובוטיקה הכי חדשניות של 2021" של Fast Company.

About מאיר עשת

Check Also

מה שלא הולך בכח, הולך ביותר כח

Universal Robots בהשקה גלובלית: רובוט שיתופי שמסוגל להתמודד עם הרמה של 30 ק"ג טביעת הרגל הקטנה …

נגישות