יום שישי , אפריל 26 2024
Home > גיימינג > גיימינג > now.gg משיקה ענן נייד ומקרבת את הגיימינג למיליארד בני אדם נוספים

now.gg משיקה ענן נייד ומקרבת את הגיימינג למיליארד בני אדם נוספים

הפלטפורמה כשירות של now.gg PaaS, המבוססת על מערכת ההפעלה nowCloud OS, אומצה בידי כמה ממפתחי המשחקים הניידים המובילים בעולם

פאלו אלטו, קליפורניה, 3 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

now.gg, חברת הענן הנייד, השיקה היום פלטפורמה לענן נייד עבור מפתחי משחקים. Mobile cloud Platform-as-a-Service (PaaS) מבית now.gg משנה באופן דרסטי את החשיפה, הפוטנציאל והמודלים העסקיים עבור מפתחי משחקים, באמצעות מתן פתרונות לנגישות, יכולת שיתוף ומוניטיזציה. מפתחי משחקים מובילים כדוגמת Perfect World, PerBlue ו-Lilith Games כבר אימצו את הענן הנייד, והוא בדרכו לבצע מהפיכה בדרך שבה מפתחי משחקים ניידים מגיעים לקהל משתמשים חדש ברחבי העולם.

לראשונה אי פעם, מפתחי משחקים יכולים לספק את חווית המשחק האינטראקטיבית עם אותה גרפיקה ואותם ביצועים גבוהים ללא חשיבות למכשיר, מערכת הפעלה או מגבלות איזוריות, וזאת באמצעות הענן הנייד של now.gg. קהילות המשחקים שלהם יכולות לשחק במשחקים על גבי כל אביזר נייד או מערכת הפעלה, לחלוק במשחקים באופן מיידי ברשתות החברותיות בהן הם כבר עושים שימוש, ולבצע רכישות מתוך המשחקים באמצעות ערוצי תשלום שכבר יש להם.

כיום, כמעט 40 אחוזים מהטלפונים הניידים אינם עומדים בקצב ובעוצמה של המשחקים החזקים, ו-60 אחוזים מכל הסמארטפונים בשוק העולמי הינם מדגמים פשוטים או בינוניים, ואינם יכולים לתמוך בדרישות המיחשוב, האחסון והביצועים של המשחקים האינטנסיביים הללו. באמצעות הסרת המכשולים הללו שקודם לכן קושרו למשחקים ניידים, ניתן כעת להביא את מיליארד המשתתפים הבאים לעולם המשחקים.

בנוסף לחיבור הגל הבא של משתמשים למשחקים ניידים, now.gg הופך את המשחקים לניתנים לשיתוף מיידית באמצעות לחיצה על קישור. במקום להמתין להורדות מסורבלות ולהתקנות, השחקנים יכולים באופן מיידי לשתף, ללחוץ ולגשת למשחקים. המשתמשים פשוט לוחצים על הקישור על מנת לשחק באופן מיידי במשחק ולבצע רכישות מתוך האפליקציה – אין צורך בהורדה או התקנה עד שהם מוכנים להתחייב. הם יכולים אפילו לשחק באמצעות אפליקציות חיצוניות אחרות כדוגמת Discord ו-Snapchat מבלי לעזוב את הפלטפורמה. עם 1.3 מיליון משתמשים חדשים המצטרפים למדיה החברתית בכל יום, מפתחי משחקים יכולים להגיע למיליארד השחקנים הניידים הבאים בעת שהם מקבלים ומשתפים במשחקים החביבים עליהם באמצעות הערוצים החברתיים שלהם.

מפתחי משחקים יכולים לבצע מוניטיזציה של המשתמשים החדשים שלהם באמצעות הענן הנייד, מבלי צורך להסתמך על כרטיסי אשראי. 45 אחוזים מכל הרכישות המקוונות מתבצעות באמצעות ארנקים דיגיטליים, וסכום זה צפוי לעלות ל-51 אחוזים עד שנת 2024. now.gg מעניקה לשחקנים את החופש לשלם באמצעות ערוצי תשלום דיגיטליים שכבר קיימים על גבי הענן, כדוגמת ארנקים דיגיטליים, מטבעות קריפטו או תוספות למשחקים ששולמו מראש. בכך מתאפשר למפתחי המשחקים למשוך יותר משתמשים חדשים ולהגדיל את שיעור הרווח שלהם.

באמצעות פריסת הענן של שרתים שמבוססים על מעבדים של חברת Arm®, now.gg מספקים חוויית משחק חדשה ומרגשת למשתמשים ולמפתחים, שלא הייתה אפשרית עד כה. באמצעות היצע משחקי אנדרואיד או IOS שמותאמים למכשירים ניידים מבוססי מעבד Arm, ושמריצים אותם בתוך מופע של Graviton2 על גבי שרתי AWS, מוציאים לאור של המשחקים נמנעים מתקלות של חוסר תאימות הקשורה לארכיטקטורה, ובכך מספקים למפתחים חוויה מקצה לקצה ללא הפרעות. השימוש במופע כזה מספק ביצועים טובים יותר פי 40 לכל דולר בהשוואה להרצה מקבילה תוך שימוש במעבדי x86 מהדור הנוכחי, שיכול להוזיל את עלויות האחסון של מפתחי המשחקים וגם לאפשר להם לשרת יותר לקוחות לכל מופע.

"now.gg מעצימה את מפתחי המשחקים הניידים, וכך הם יכולים לגייס קהל חדש של משתמשים חדשים, שאלמלא כן היו מוגבלים בידי יכולות המכשיר והגדרות חנות האפליקציות", אמר רוזן שארמה, מנכ"ל now.gg. "הענן הנייד מבצע דמוקרטיזציה של הגישה למשחקים ניידים באמצעות הסרת החיכוך והדרישות המקדמיות הקשורות למכשיר הנייד מהדרך לחוות משחק חדש. כך משתחרר לו עידן חדש חסר תקדים של אפשרויות עבור מפתחי המשחקים, לגייס את מיליארד השחקנים הניידים הבאים. הדור הבא של המשחקים הניידים כבר כאן".

מה שמניע את now.gg היא ערכת האנדרואיד הקניינית שרצה על שרתים מבוססי מעבד Arm, בשם nowCloud OS. זו מאשרת למפתחי משחקים להעביר את אפליקציות האנדרואיד הקיימות שלהם לענן ולבנות אפליקציות חדשות הישר בענן בעתיד. כך מתאפשר ל-now.gg להתאים עצמה למאפיינים של הגבלות נקודת הקצה, רוחב הפס והעיכוב בתקשורת, ולבצע אופטימיזציה של העלות מול הביצועים של הענן. מפתחי משחקים מרחבי העולם יכולים פשוט לאחסן את המשחק שלהם על הענן של now.gg ולפרסם את הקישור באתריהם, על מנת להציע גישה גלובלית למשחקים שלהם.

"now.gg בנתה פלטפורמה הממנפת את הנוכחות והיכולות הגלובליות של AWS על מנת לספק מודל עסקי רב ערך למפתחי משחקים ברחבי העולם. אנו רואים זאת כאחד מהישומים המרגשים ביותר של שרתים מבוססי ARM שלנו על Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2)", אמר יוהאן ברומן מפעילות הפתרונות למשחקים באיזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-AWS. "באמצעות מינוף הענן הנייד מבית now.gg, ומופע של AWS Graviton2, מפתחי המשחקים יכולים להריץ משחקים ניידים באופן טבעי, לקודד את הגרפיקה ולהזרים את המשחק ישירות למכשיר נייד. כך מתאפשר למפתחי המשחקים לספק חוויית גיימינג עקבית לכל המכשירים הניידים, ומהנה הרבה יותר וללא חריקות עבור השחקנים".

"מרכזי נתונים המפעילים שרתים המבוססים על מעבדי ARM מסייעים למניעת בעיות של תאימות בקרב מפתחים לענן נייד, ומבטיחים שישומי הסמארטפונים זמינים מיידית בענן", אמר אדי רמירז, דירקטור בכיר לשיווק בקו מוצרי התשתית של ARM. "באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם now.gg, אנו מביאים פתרון לעידן החדש הזה של משחקים המאוחסנים בענן, ומאפשרים חוויית משחק עשירה, במקביל לאספקת זרם הכנסות יעיל יותר למפתחים וספקי ענן".

"אחד מהאתגרים הגדולים שמפתחי המשחקים מתמודדים עימו הוא להמשיך ולפנות לקהילה הקיימת שלהם, להרחיב את החשיפה שלהם ולספק חוויה מצויינת. now.gg מבצעת מהפיכה בתחום המשחקים באמצעות אספקת פתרון לרכישת משתמשים, שיתוף משחקים ומוניטיזציה. ללא קשר לסוג המכשיר או המיקום, שחקנים יכולים כעת לגשת באופן מיידי לכל משחק ולקבל חוויית משחק חלקה, ומדובר בקונספט חדש לגמרי ומאוד מרגש. בניסוי שביצענו בטכנולוגיה, ראינו שיפור משמעותי ברכש ושימור משתמשים", אמר Bai Xue, מפיק ב-Perfect World, מפתחת משחקים מובילה של משחקים כדוגמת Perfect World Mobile.

הענן הנייד של now.gg זמין לשימוש באופן מיידי.

למידע נוסף בקרו ב-https://now.gg

אודות now.gg

now.gg היא חברת הענן הנייד המשנה את חוויית המשחקים למפתחי משחקים וצרכנים. עם הפלטפורמה הניידת הגלובלית הראשונה המוצעת במודל של "פלטפורמה כשירות" למפתחי משחקים, now.gg מאפשרת לקהילות השחקנים לשחק על גבי כל מכשיר או מערכת הפעלה, לשתף משחקים באופן מיידי באמצעות הערוצים החברתיים שלהם, ולבצע תשלומים בתוך המשחק באמצעות ערוצי תשלום שהם כבר עושים בהם שימוש. now.gg פותחת למפתחי המשחקים עולם חדש, כאשר השחקנים אינם מוגבלים יותר בידי מיקום גיאוגרפי, מכשיר או יחוס (attribution), ופותחת זרמי הכנסות חדשים לגמרי.

משרדיה הראשיים של now.gg ממוקמים בעמק הסיליקון, והיא חולקת חברה-אם עם game.tv, פלטפורמת ה-eSports מספר 1 בעולם, ו-BlueStacks, פלטפורמת הגיימינג הגדולה ביותר למשחקי אנדרואיד על גבי מחשבי PC. מפתחי משחקים מובילים עושים שימוש ב-now.gg על מנת לענג את העולם עם משחקיהם. למידע נוסף, אנא בקרו ב-now.gg.

About מאיר עשת

Check Also

Lenovo Legion Go, קונסולת המשחקים הניידת של לנובו, תגיע לארץ בדצמבר

לנובו ישראל מודיעה היום כי Lenovo Legion Go, קונסולת המשחקים הניידת הראשונה של החברה, תגיע לארץ …

נגישות